بازدید معاون امور شرکت ها و عضو هیئت مدیره وبهشهر از چند شرکت زیرمجموعه

به گزارش بیدنا، علی ملکی در جریان این بازدید ها ضمن تاکید بر توجه به طرح های توسعه‌ای در راستای جهش تولید و اشتغال زایی تصریح کرد: تاریخ ۵۰ ساله گروه توسعه صنایع بهشهر سراسر افتخار و خدمت بوده است و امروز ما مدیران و دست اندرکاران باید میراث دار و توسعه بخش این شرکت باشیم و تا نهایت توان نسبت به تداوم و تحکیم این مجموعه بزرگ و پر افتخار همت گماریم .

توجه و تاکید مجدد بر طرح های توسعه ای، ارائه برنامه های مدون، تسریع در اخذ مجوزهای محصولات بهداشتی و دارویی، همکاری همه جانبه و تعامل شرکت های گروه با یکدیگر، هم چنین  بازاریابی دقیق و تخصصی در حوزه چاپ و خرید تجهیزات و ماشین آلات به روز، از جمله مباحث مورد تاکید معاون امور شرکت ها، مجامع و عضو هیئت مدیره گروه توسعه صنایع بهشهر، با توجه به حوزه های تخصصی شرکت های مورد بازدید بود.

معاون امور شرکت ها و مجامع وبشهر همچنین با حضور در جلسه هیئت مدیره صنایع بسته بندی ایران با بررسی مسائل و امورات جاری شرکت، نقطه نظرات و توصیه های مرتبط با موضوعات مورد بحث را ارائه کرد.

گفتنی است، آلی شیمی، مدیریت صنعت قند و مدیریت یاران توسعه از جمله شرکت هایی بودند که در این برنامه مورد بازدید قرار گرفتند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا