به پخش رکورد فروش ۶ دهه اخیر خود را شکست

به گزارش روابط عمومی گروه توسعه صنایع بهشهر، بهروز پورمحمدی مدیرعامل شرکت به پخش با اعلام خبر فوق افزود: این موفقیت پس از ۶ دهه در حالی رقم خورد که به دلیل تحریم های ظالمانه و شیوع کرونا در سالی که گذشت شاهد تعطیلی دانشگاه ها، مدارس، رستوران ها، هتل ها ، کاهش ساعات کار و اعمال محدودیت های بسیار جهت حفظ پروتکل های بهداشتی بودیم اما به لطف خداوند و با همت همه کارکنان و تلاش شرکت های زیرمجموعه به پخش، شرمنده سهامداران نشدیم و توانستیم سهم مناسبی از بازار به خود اختصاص داده و شرکت را به سوددهی برسانیم.

وی با اشاره به مشکلات مبتلا به این شرکت در دوران کرونا گفت: از آن جا که ویزیتورها به دلیل ماهیت کار خود در برابر این بیماری بسیار آسیب پذیر هستند، از اسفند ماه سال گذشته تعداد ۱۰۲ نفر از ویزیتورهای به پخش به کرونا مبتلا شدند و به نوبه خود در انجام برنامه های کاری شرکت خلل های بسیاری وارد آمد اما بسیار خوشحالیم که همه این نفرات پس از طی دوران نقاهت به کار خود بازگشتند.

مدیرعامل شرکت به پخش یادآور شد: با همه این مشکلات، در سالی که جهش تولید نام گرفته است توانستیم رسالت خود را در عرصه جنگ اقتصادی و تامین نیاز بازار به خوبی انجام دهیم تا مردم عزیز کشورمان در تهیه کالاهای مورد نیاز خود کمبودی احساس نکنند.

وی ادامه داد: به پخش از طریق ۳۰ مرکز پخش خود، توزیع کالاها را با قیمت ثابتی که از سوی سازمان حمایت از مصرف کننده اعلام می شود، در اقصی نقاط کشور توزیع می کند.

وی در پایان درباره خبر منتشر شده در برخی رسانه ها مبنی بر تبانی تعدادی از فروشگاه های زنجیره ای با تامین کنندگان کالا برای درج بالاتر قیمت بر روی کالاها گفت :۸۰ درصد کالاهایی که توسط شرکت به پخش توزیع می شود شامل مواد شوینده و بهداشتی است که این مواد تحت نظارت و قیمت گذاری سازمان حمایت از مصرف کننده قرار دارد و تخطی از آن به هیچ عنوان امکان پذیر نیست.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا