تقدیر از سیدعلی میرمحمدی به پاس خدمات شایسته در دوران تصدی مسئولیت

به گزارش روابط عمومی گروه توسعه ملی عصر روز گذشته مراسم تودیع و تقدیر از مدیر روابط عمومی وبانک با حضور مدیرعامل، جمعی از معاونین و مدیران وبانک در سالن کنفرانس ساختمان مرکزی برگزار شد.

امیر  تقی‌خان تجریشی ضمن تقدیر و تشکر از سیدعلی میرمحمدی و خدمات شایسته ایشان در دوران تصدی مسئولیت به اهمیت روابط عمومی در هلدینگ‌های اقتصادی اشاره کرد و افزود این واحد‌ها پل ارتباطی بین مدیران ارشد، پرسنل و سهامداران می باشند و از اهمیت ویژه‌ای در سازمان برخوردار هستند،  تجریشی در پایان سخنان خود برای میرمحمدی در جایگاه جدید آرزوی موفقیت و پیروزی کرد.

در ادامه سیامک ظاهری جانشین مدیرعامل و معاون امور مالی و اداری، و جمعی از مدیران ضمن تشکر از زحمات میرمحمدی در دوران تصدی مسئولیت برای ایشان آرزوی موفقیت و سربلندی در جایگاه شغلی جدید نمودند.

سیدعلی میرمحمدی مدیر پیشین روابط عمومی وبانک ضمن عرض سلام و تسلیت ایام فاطمیه از اعتماد نسبت به ادامه خدمت در مدیریت روابط عمومی تشکر کرد و افزود مجموعه وبانک به واقع برای من به مانند یک خانواده است.

وی در ادامه ضمن تشکر از تمامی معاونین، مدیران ستادی، مدیران عامل و مدیران روابط عمومی شرکت‌های زیرمجموعه گفت نگاه تمام این عزیزان در این مدت هم‌سویی با سیاست‌های گروه بوده، هرچند که عقیده شخصی من این است که روابط عمومی نباید دستوری باشد، ذات روابط عمومی تعامل است که خوشبختانه این امر سبب ایجاد ادبیات مشترک و هم‌افزایی در روابط عمومی‌های خانواده بزرگ گروه توسعه ملی شد.

میرمحمدی در پایان سخنان خود توصیه کرد نگاه روابط عمومی گروه توسعه ملی و شرکت های زیرمجموعه می‌بایست به گونه‌ای باشد که آینه تمام نمای تلاش‌های جهادگران گمنام عرصه تولید باشد.

در انتهای مراسم با اهدای لوح تقدیر از زحمات سیدعلی میرمحمدی مدیر پیشین روابط عمومی ، تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا