برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی در شرکت صنعتی بهپاک

به گزارش روابط عمومی بهپاک، در ابتدای این مراسم حجت الاسلام مرتضوی امام جماعت این کارخانه ضمن تسلیت ایام فاطمیه و بزرگداشت حماسه ۹ دی، سردار سلیمانی را شخصیتی جامع با صفات نیک و کمالاتی والا توصیف کرد . در ادامه و بعد از نماز جماعت، امیر حمزه توسلی مدیر عامل این شرکت نیز ضمن تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت یوم الله نهم دی ماه ، به بیان خصوصیات برجسته سردار شهید سلیمانی پرداخت و ایشان را دارای تمام خصلت‌های ارزشمند مدیریتی و معنوی توصیف کرد. وی افزود: نهضت فرهنگی ایشان تازه بعد از شهادت این سردار رشید آغاز شده و برای تمام اقشار جامعه خصوصا جوانان در سیره و مسیر زندگی حاج قاسم، درس‌های ارزشمندی وجود دارد که باید از آن‌ها استفاده کرد.

وی در ادامه اظهار داشت: سردار سلیمانی در تاریخ بشریت، تنها نظامی بود که مردم با این وسعت برای تشییع ایشان حضور پیدا کردند و نکته مهم چگونگی شکل گیری این ارتباط قلبی بین ایشان و مردم است تا جایی که خانواده‌ شهدا، سردار سلیمانی را پدر خود می‌دانستند. همچنین تمامی اقشار جامعه، با هر نوع نگرش و تفکر از ایشان به عنوان سردار ملی یاد می‌کنند. حاج قاسم سلیمانی، خودش را وقف مردم کرد و با خداوند معامله کرده‌ بود و خداوند نیز رسیدن به مقام شامخ شهادت با آن عزت و سربلندی را برای ایشان مقرر فرمود.

 

توسلی، با پرداختن به شرایط امروز گفت: ما نیز زمانی که مسئولیتی را می پذیریم باید نیت‌مان خدایی باشد و تمام تلاش‌مان این باشد که با هر قدم به مردم و جامعه خدمت کنیم ، چرا که ممکن است با همین نگرش بخش کوچکی از مشکلات آنها را رفع کنیم که این موضوع خود بزرگ ترین توفیق برای ماست.

وی با اشاره به الگو برداری از منش این شهید والا مقام افزود: یکی از برنامه‌های پیش روی ما در شرکت بهپاک راه اندازی مجموعه ای با نام حاج قاسم سلیمانی است، تا به برکت خون سردار دل ها، مسائل رفاهی و فرهنگی پرسنل خدوم بهپاک از این طریق پیگیری شود.

مدیرعامل شرکت صنعتی بهپاک اضافه کرد: لازم است در جهت فرهنگ سازی و الگوبرداری از زندگی این شهید گرانقدر، از تمام ظرفیت ها استفاده کنیم تا تفکر سردار سلیمانی به درستی ترویج یابد.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا