رشد ۳۲ درصدی تولید در پاکسان

حسن بقائی، مدیرعامل شرکت پاکسان با اعلام این خبر گفت: پاکسان با استفاده از همه ظرفیت ها و نیروی انسانی ماهر خود موفق شد میزان تولید سه ماهه چهارم پایانی سال مالی ۲۰۲۰ را افزایش دهد و به رشدی معادل ۳۲ درصد دست پیدا کند.

وی با اشاره به سه شیفت بودن خطوط تولید و کار شبانه روزی بخش های تولیدی این شرکت افزود: با تحقق برنامه ها میانگین تولید ۳ ماهه چهارم سال ۲۰۲۰ نسبت به ۹ ماهه ابتدایی همین سال معادل ۳۲درصد رشد داشته است.

بقائی به میزان تولید در ۹ ماهه سال مالی جاری اشاره کرد و یادآورشد: میانگین تولید ۹ ماهه امسال، ۹هزار و ۸۶۷ تن بود که در سه ماهه آخر همین سال موفق شدیم به کمک همکارانم در این مجموعه و تحقق برنامه ریزی ها این عدد را به ۱۲هزار و ۹۹۲ تن برسانیم.

مدیرعامل شرکت پاکسان ضمن اشاره به خرید مواد اولیه مناسب و تامین مواد مورد نیاز تولید تاکید کرد: خوشبختانه در تاریک ترین دوران تحریمی که کشور با آن روبه رو بود حتی یک روز نیز خطوط تولیدی ما متوقف نشد و برنامه های این مجموعه با دقت و ریزبینی تمام ادامه داشت.

وی به تولید محصولات جدید نیز اشاره کرد و افزود: شرکت پاکسان تولید محصولات صنعتی را نیز در دستور کار خود قرار داد و با استفاده از دانش بومی و توانمندی های پرسنل موفق شدیم پاکساپون صدفی و پاکسامید را به مرحله تولید برسانیم و به زودی به صورت انبوه تولید خواهد شد که این امر گام مهمی در خودکفایی در تامین مواد اولیه پاکسان و شرکت های گروه و ارائه به بازار بود.

بقائی ابراز امیدواری کرد که موفقیت ها در مجموعه پاکسان ادامه خواهد داشت و برنامه های توسعه ای شرکت به طور کامل محقق می شود.

مدیرعامل پاکسان در ادامه با تاکید بر اهمیت حفظ روند تولید خاطرنشان کرد: شرکت پاکسان مجموعه خوشنامی است با برندهای قدیمی که چند دهه از عمر آنها می گذرد و باید قدر آنها را بدانیم. قطعا با برنامه ریزی و هدف گذاری برای سال مالی جدید خبرهای خوب بیشتری در حوزه تولید، فروش و سودآوری و توسعه از این مجموعه خواهید شنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا