آموزش عملیاتی تغییر خط سوخت دیگ های بخار در بهپاک

به گزارش روابط عمومی شرکت صنعتی بهپاک؛از آن جا که دیگ بخار در شرکت های روغن کشی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و توقف آن به هر دلیلی منجر به توقف خطوط تولید خواهد شد، به همین جهت فعالیت پیوسته دیگ بخار در راستای تامین بخار خطوط از اهمیت بالایی برخوردار است.

 با شروع فصل سرما جلسه ‌دوره‌ای تغییر خط سوخت دیگ‌های بخار از ابتدای مخازن ذخیره گازوئیل و سیستم پمپاژ به مخازن مصرفی روزانه، هوای گیری مسیر و تنظیم دبی و فشار سوخت مایع، تنظیم اهرم بندی دمپرهای سوخت و هوا و مشاهده شعله برگزار شد.

بر اساس این گزارش در این جلسه نکات مهم رفتار سازمانی، نظم و انضباط درون واحد، اهمیت اهتمام ورزیدن به فراگیری آیتم های مهم فعالیت های روزانه‌ی دیگ بخار و لزوم توجه به رعایت نکات ایمنی در حین انجام کار، توسط مهندس سورکی مدیر برق و انرژی به نیروهای جدید تاکید شد و در ادامه مهندس دماوندی رئیس دیگ بخار به بیان ساختار دیگ بخار و روش تغییر سوخت پرداخت.

از آن جایی که در سیاست شرکت بهپاک  آموزش ضمن خدمت و  آموزش پیش از شروع کار ، از اهمیت بسزایی برخوردار می‌باشد و عمده‌ حوادث کار به دلیل ناآگاهی و مهارت ناکافی کارکنان رخ می دهد، ضرورت آموزش ، دو چندان است و مدیران بهپاک در اهتمام به این امر تاکید بسیار دارند.

همچنین آموزش لازم و کافی پرسنل ضمن این که موجب موفقیت بیشتر آن ها در کار می گردد ، باعث افزایش اعتماد به نفس و بهره وری آن ها شده و انگیزه‌ پرسنل را برای کار و فعالیت بیشتر خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا