تندیس طلایی حمایت از حقوق مصرف کننده به بهپاک اهدا شد

به گزارش روابط عمومی شرکت صنعتی بهپاک، علیرضا تابش رئیس سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده در این باره اظهار داشت: با توجه به معیارها و بررسی های به عمل آمده از سوی کارشناسان این سازمان، واحد صنعتی بهپاک به جهت شفاف سازی و دوری از هرگونه شائبه و درایت لازم برای افزایش تولید با وجود همه مشکلات بوجود آمده مانند کرونا و تحریم های ظالمانه و همچنین ارائه خدمات ارزشمندی مانند رعایت حقوق مصرف کننده، رعایت مسائل زیست محیطی ، قیمت گذاری مناسب و کسب استانداردهای کیفی و بهداشتی لازم و شرایط تعادلی تولید مطابق ظرفیت اسمی و پروانه بهره برداری و……. رتبه نخست جهت دریافت تندیس طلایی  را به دست آورده است.

وی همچنین حضور در شرکت هایی که رتبه برتری نسبت به سایرین کسب کرده اند را فرصتی برای عرض خدا قوت و آشنایی با فضا و شرایط کاری آنها از نزدیک و تعامل بیشتر و دوسویه و دیده و شنیده شدن هر چه بهتر مسائل و مشکلات آنها دانست، و از مدیریت بهپاک تشکر و قدردانی کرد.

امیر حمزه توسلی مدیرعامل بهپاک نیز ضمن قدردانی از حضور و توجه  سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده و بویژه ریاست این سازمان، به شرایط و شاخصه های تولید و خصوصا شرکت های تولید کننده برتر و پیشرو در صنعت، به تشریح مشکلات و شرایط تولید بهپاک پرداخت.

وی تعامل و ارتباط هر چه بیشتر با وزارت صمت و سازمان های تابعه آن را فرصتی برای تولید کنندگان عنوان کرد و گفت: صنایع و بنگاه ها باید بتوانند دغدغه ها و مشکلات خود را برای رفع موانع تولید و خودکفایی کشور با مسئولین به دور از هرگونه بروکراسی اداری در میان بگذارند.

مدیرعامل شرکت صنعتی بهپاک در ادامه یاداور شد: بهپاک یکی از بزرگ ترین شرکت‌های روغن کشی ایران است و در حوزه تولید پروتئین انسانی نیز ۷۰ درصد سهم بازار را دارا می باشد و به رغم بالارفتن قیمت مواد اولیه محصول خود را با پایین ترین قیمت در بازار عرضه می‌کند.

در پایان تندیس طلایی حمایت از حقوق مصرف کننده، توسط دکتر تابش به مهندس توسلی اهدا گردید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا