لوح رضایت‌مندی مشتری در دستان گلتاش

به گزارش روابط عمومی شرکت گلتاش، دهمین همایش سراسری رضایت‌مندی مشتری با رویکرد و هدف جهش تولید و قدردانی از مدیران واحدهای پاسخگو و مشتری مدار و با حضور صاحبان صنایع و سیاست گذاران عالی رتبه کشور و معتبرترین نام های اقتصادی و بازرگانی، در مرکز بین المللی رایزن برگزار شد.

در این مراسم لوح رضایت‌مندی مشتری با رویکرد حمایت از کالا و خدمات ملی از طرف انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان به شرکت گلتاش اهدا شد.

این لوح بر اساس بررسی شاخص های ۱۷ گانه کیفیت نظیر رعایت ضوابط تعیین و اعلام قیمت کالا و خدمات برای مصرف کننده و انطباق ضوابط تعیین شده با ضوابط سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان به گلتاش تعلق گرفت .

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا