رکورد ۱۷ ساله صادرات مروارید هامون شکسته شد

به گزارش روابط عمومی مروارید هامون، این شرکت موفق شد در یک  ماهه کاری اخیر ، به رکورد بی‌سابقه‌ تولید و فروش ۲ هزار و ۹۳۰ تن محصول دست یابد.

صمد منصوری مدیر عامل این شرکت پیش تر در در نخستین روز کاری خود وعده داده بود که با رویکرد تخصص گرایی، تقسیم وظایف‌، انجام سیستماتیک امور ‌، بهره مندی بیشتر از تخصص پرسنل با رعایت و حفظ کرامت انسانی و اعتقاد به نیروی انسانی سازمان به عنوان اصلی ترین سرمایه‌شرکت، مسیر توسعه و موفقیت‌های بیشتری در شرکت مروارید هامون در کوتاه ترین زمان ممکن طی خواهد شد. بنا بر این گزارش اکنون با همت بلند مدیرعامل و همگامی هیات مدیره و‌ تیم مدیریتی در آذرماه ۹۹ این موفقیت تحقق یافته است.

این گزارش می افزاید: بر هیچ یک از اهالی صنعت پوشیده نیست که دستیابی به رقمی بالاتر از ظرفیت اسمی کارخانه نیازمند پیاده سازی نظام مدیریتی یکپارچه و اتخاذ تدابیر هوشمندانه و مدبرانه‌ مدیریتی است. اتفاقی که با استقرار تیم مدیریتی جدید در شرکت مروارید هامون، به صورت صد در صدی و کامل، پیاده سازی شد. اقدامی که جز در سایه یکدلی و هم افزایی پرسنل پر تلاش این شرکت قابل تحقق نبود و این هم افزایی در سایه‌ اعتماد و اعتقاد مدیریت به پرسنل و حمایت های همه جانبه از ایشان و در نتیجه بهبود فرآیندها و روند کاری خصوصا در زمینه تولید و فروش گردید.

مدیرعامل شرکت مروارید هامون در این رابطه اذعان داشت : این رکورد شکنی آغاز راه و مسیر توسعه است و به زودی شاهد موفقیت های بزرگتری در شرکت مروارید هامون خواهیم بود.

وی تاکید کرد: این شرکت بنا دارد تا با توسعه زیرساخت های خود از جمله ساخت سوله‌ای با مساحت بیش از ۲۵۰۰متر مربع، به روز نمودن و مکانیزه کردن برخی از خطوط تولید و همچنین محقق نمودن برنامه های استراتژیک پنج ساله خود مانند تکمیل سبد کالایی محصولات، افزایش برندهای تحت مالکیت شرکتی، استفاده از ظرفیت های دیجیتال مارکتینگ و CRM، استفاده‌ بهینه حداکثری از پتانسیل بخش روابط عمومی و تبلیغات، پیاده سازی برنامه‌ها و اصول برندینگ و در نهایت افزایش سهم بازار و ضریب نفوذ محصولات خود در کنار افزایش سطح وفاداری مشتریان، نامی ماندگار در شرکت های گروه صنعتی توسعه صنایع بهشهر و توسعه‌ ملی برای خود ثبت نماید.

گفتنی است، شرکت مروارید هامون که در سال ۱۳۸۲ با هدف صادرات محصولات شوینده به کشورهای (افغانستان و پاکستان) راه اندازی شد‌ هم اکنون با فعال نمودن کلیه برندهای ثبت شده‌ خود، اصلاح کیفی و ظاهری انواع تولیدات و توسعه بازار محصولات صادراتی به کشورهای دور دست از جمله عراق، گرجستان و ترکمنستان توانسته است از حداکثر توان تولید خود به منظور فروش بهره بگیرد و در راستای برابر سازی ظرفیت تولید اسمی با سطح تولید واقعی گام بردارد.

این در حالی است که مروارید هامون جدای از کسب رتبه‌ برتر  عملکردی در بسیاری از پارامترهای سنجش موفقیت سازمانی در بین شرکت های عضو هلدینگ توسعه صنایع بهشهر در سال ۲۰۲۰، موفق شد با حمایت‌های همه جانبه مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره  از سیاست‌ گذاری های مدیر فروش و همچنین در سایه همکاری همه جانبه و بی‌مانند کلیه پرسنل شاغل در این شرکت، برای اولین بار با استفاده از حداکثر ظرفیت تولید و حتی رساندن میزان تولید و فروش به بیش از ظرفیت اسمی کارخانه با فروش ۲ هزار و ۹۳۰ تن از انواع مختلف محصولات خود در آذرماه ۹۹، رکورد فروش محصولات خود را این چنین جا به جا کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا