جلسه اولیه بررسی بودجه سال مالی ۲۰۲۱ پاکسان برگزار شد

به گزارش بیدنا، جلسه آنلاین بررسی بودجه شرکت پاکسان برای سال مالی ۲۰۲۱ با حضور علیرضا فاطمی عضو هیئت مدیره و معاونت مالی اقتصادی و منابع انسانی توسعه صنایع بهشهر و داراب وکیلی مدیرعامل هلدینگ صنعت شوینده و حسن بقایی مدیرعامل شرکت پاکسان، معاونین و شماری از مدیران بخش های مختلف پاکسان برگزار شد.

شفیعی معاون مالی، اقتصادی و منابع انسانی شرکت پاکسان ضمن اشاره به ابعاد این جلسه گفت: در برنامه بودجه سال آینده بر روی سهم ویژه برندهای قدیمی و خوشنام این مجموعه تمرکز ویژه ای صورت گرفته تا بتوانیم سهم این برندها را در بازار حفظ نموده و آن را ارتقاء دهیم.

وی حرکت رو به جلو در ساختار بودجه را از برنامه های تدوین بودجه ۲۰۲۱ معرفی کرد و افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته در نظر داریم در سال مالی آینده ۱۷ تا ۲۰ درصد بودجه تولید را افزایش داده و آن را به رقم ۱۵۳هزار تن برسانیم.

معاون مالی، اقتصادی و منابع انسانی شرکت پاکسان به پیش بینی افزایش فروش محصولات اشاره کرد و یادآورشد: در بودجه ۲۰۲۱ افزایش فروش را از بعد ریالی حدود ۷۰% در نظر گرفته ایم و امیدواریم بتوانیم در بازبینی نهایی آن را در بودجه سال آینده به طور کامل تعریف نماییم.

به گفته وی با توجه به عملکرد مساعد و کم نظیر شرکت پاکسان در سال مالی جاری در تحقق سود به ازای هر سهم(EPS) برای سال ۲۰۲۱ این رقم با ۲۰درصد افزایش نسبت به امسال در بودجه پیش‌بینی شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا