پاکسان صاحب انبار اختصاصی گمرک شد

به گزارش بیدنا، حسن بقائی مدیرعامل شرکت پاکسان با اشاره به اقدامات گمرکی صورت گرفته در شرکت پاکسان در خصوص ایجاد انبارهای گمرکی به منظور نگهداری مواد اولیه وارداتی گفت: تمامی اقدامات مربوط به راه اندازی این فضا منطبق با استانداردها و الزامات قانونی گمرکی برای ایجاد انبارهای اختصاصی از سوی پاکسان انجام شده و در روزهای آتی در مدار ذخیره سازی و محل نگهداری مواد اولیه وارداتی قرار خواهد گرفت.

وی مزیت های ایجاد فضای گمرکی در شرکت پاکسان را برشمرد و افزود:‌ یکی از مهمترین مزیت‌های این طرح کاهش هزینه های ناشی از انبارداری و دموراژ کالا در انبارهای عمومی و بنادر گمرکی است. به عنوان مثال در سال گذشته شرکت پاکسان به این منظور مبالغ هنگفت میلیاردی برای دموراژ و انبارداری مواد اولیه پرداخت نمود که این رقم قابل توجهی است و اینک با راه اندازی این انبار اختصاصی گمرک، شرکت هر سال این مبلغ را می تواند صرفه جویی نموده و در تولید به کار بگیرد و یا به سود خود اضافه خواهد کرد.

بقائی ضمن اشاره به مضرات رسوب مواد اولیه در گمرک، توجه به نحوه نگهداری و انبارش اصولی مواد اولیه و حفظ کیفیت این مواد را از اثرات مثبت اجرایی شدن ایجاد انبارهای گمرکی در پاکسان معرفی کرد.

به گزارش پاکسان نیوز، بقائی به ایجاد انبار گمرکی ایجاد شده در زمین های متعلق به شرکت پاکسان در منطقه احمدآباد نیز اشاره کرد و یادآورشد: انبار احمدآباد انبار کانتینری و انبار اختصاصی در محوطه شرکت پاکسان انبار مخازن است که می تواند در کاهش هزینه های جاری شرکت نقش به سزایی را ایفا نماید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا