اگر زمان به عقب بر می گشت، این حرفه انتخاب دوباره من بود

به گزارش بیدنا، عبدلله مرادی از قدیمی ترین های شرکت ساینا محسوب می شود. او از سال ۱۳۷۲ در ساینا مشغول به کار شد و هم اکنون با سی سال سابقه، در آستانه بازنشستگی قرار دارد. مرادی در یک روز کاری پرتلاش، لحظاتی از وقت خود را به ما داد تا پای صحبت های او بنشینیم.

در حال حاضر در چه قسمتی مشغول به کار هستید؟

تقریبا از ابتدای ورود به شرکت در واحد تاسیسات مشغول به کار شدم و در حال حاضر هم در همین واحد به عنوان مسئول تاسیسات مشغول به خدمت هستم.

توضیح مختصری از شرح وظایف و ماهیت واحد تاسیسات می دهید تا بیشتر با آن آشنا شویم.

در کل تعمیر و نگهداری تاسیسات و خدماتی شامل تعمیر و نگهداری دیگ های بخار، تامین بخار مواد اولیه و بخار ساختمان ، سیستم گرمایش، سیستم سرمایش برای پایین آوردن دمای مایع درون میکسرها، پکیج های واحدها و مهمانسراها و به طور کلی تمامی پروژه های فنی و تاسیساتی شرکت بر عهده این واحد هست.

روند تغییر شرایط کاری طی سی سال کار و فعالیت خود را چطور ارزیابی می کنید؟

شرایط کاری نسبت به سال های قبل خیلی بهتر شده ، هم از نظر کیفیت محصولات و کاری که ارایه می شود و هم به لحاظ شرایط کاری برای پرسنل در بحث پرداخت حقوق و دستمزد.

از کار و حرفه خود راضی هستید و اگر به گذشته برگردید باز هم همین شغل را انتخاب میکنید؟

بنده از خدمت سربازی که آمدم تا کنون در این حوزه فعالیت دارم و عاشق کارم هستم، حرفه و شغل تاسیسات به خصوص در شرکت ساینا مثل بچه خودم هست و در واقع انگار طی این سال ها خودم بزرگش کردم و به آن تعلق خاطر خاصی دارم به همین دلیل اگر فرصتی برای انتخاب دوباره پیش می آمد قطعا باز هم این حرفه، انتخاب من بود

خوشحال می شویم خاطره شیرینی از دوران خدمتتان بشنویم.

در حال حاضر با پنج تن دیگر از همکاران خود در بخش تاسیسات شرکت ساینا فعالیت می کنم.

تقریبا می توان گفت سرتاسر دوران خدمت بنده در این واحد پر از خاطره خوش هست و به هر جا نگاه می کنم یادآور روزهایی است که با سعی و تلاش خود و همکارانم توام بوده و از این بابت بسیارخوشحالم.

چه پیام یا پیشنهادی برای بهبود شرایط کاری خود و همکارانتان به مدیران دارید؟

در حال حاضر شرایط کاری خیلی بهتر شد و قابلیت بهتر شدن هم دارد. کارهایی که در واحد تاسیسات انجام می شود نیاز به دقت، سرعت و مهارت خاص خود دارد در نتیجه انتظار داریم نسبت به واحد تاسیسات و خدمات خالصانه ای که در آن انجام می شود، توجه و ارزش گذاری بیشتری انجام شود و خدمات ما بیشتر دیده شود. هم چنین اگر امکان داشته باشه و تغییراتی در حقوق و مزایای کارگران ایجاد شود قطعا پرسنل با اشتیاق و رضایت بیشتری کار می کنند و از وضعیت معیشتی بهتری نیز برخوردار خواهند بود.

شما در آستانه بازنشستگی و ورود به دوره جدیدی از زندگیتان هستید، چه تصوری از این دوران دارید؟

خب آرزوی همه کسانی که بهترین سال های عمر خود را به کار و تلاش مشغول بوده اند ، این است که روزی بازنشسته شوند. من هم از این قائده مستثنی نیستم ولی قطعا با داشتن همکاران و محیط کاری خوب در آینده بسیار دلتنگشان خواهم شد.

در پایان اگر نکته ای دارید، بفرمایید.

از شما برای وقتی که گذاشتید بسیار ممنونم . از مدیران ارشد گروه توسعه صنایع بهشهر، هیئت مدیره و مدیران شرکت ساینا که واقعا تلاش می کنند و از همه پرسنل زحمتکش واحد تاسیسات و سایر همکاران خود در این شرکت کمال تشکر و قدردانی را دارم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا