تحقیق و پژوهش در روابط عمومی نوین جایگاه ویژه ای دارد
به گزارش بیدنا، “مهشید ترکاشوند” رئیس نشر اطلاعات و ارتباطات گروه توسعه صنایع بهشهر که سخنران این جلسه مجازی بود به مبحث خبرنویسی در رسانه های مکتوب و آنلاین ، ارزش ها و عناصر خبری و کارکرد آن در روابط عمومی ها پرداخت.
وی با مقایسه روابط عمومی های نوین و سنتی تصریح کرد: در روابط عمومی های امروزی، تحقیق و پژوهش جایگاه ویژه ای دارد و با نتایج حاصل از این پژوهش ها ، بستر مناسبی برای مدیران مجموعه جهت برنامه ریزی و تدوین استراتژی های کلان سازمان مهیا می شود.
ترکاشوند با تاکید بر اعتماد سازی میان رسانه ها و روابط عمومیهای سازمان بیان کرد : ارایه اخبار شفاف و تعامل سازنده روابط عمومی با رسانه ها سبب می شود، ساز و کار منطقی و مناسبی میان این دو برقرار شده و مکمل یکدیگر باشند.
رئیس نشر اطلاعات و ارتباطات گروه توسعه صنایع بهشهر یادآور شد: نویسندگی در روابط عمومی با روزنامه نگاری تخصصی که در مطبوعات یا سایر رسانه ها مشغول به فعالیت است به لحاظ اهداف، کانال های ارتباطی ، نوع مخاطبین و نحوه تأثیر گذاری بر افکار عمومی متفاوت است.