خبر خوب دیگری از وبشهر؛مدیریت کارآمد نتیجه می هد/ ارتقا گلتاش به تابلو اصلی بازار اول بورس اوراق بهادار تهران

بورس اوراق بهادار تهران به شرکت گلتاش اعلام کرد که با توجه به احراز شرایط مقرر، نماد معاملاتی این شرکت از تابلوی فرعی به تابلو اصلی بازار اول بورس تهران ارتقا یافته است.

ارتقا نماد معاملاتی شرکت گلتاش (شگل) یک موفقیت بزرگ برای این شرکت و سهامداران آن است. این ارتقا نشان دهنده حمایت و سیاست گذاری صحیح شرکت توسعه صنایع بهشهر به عنوان هلدینگ بالاسری و تلاش و تعهد مدیران و کارکنان شرکت گلتاش در جهت بهبود عملکرد مالی است و نشان می دهد که این شرکت در مسیر رشد و توسعه قرار دارد و می تواند موفقیت های بیشتری در آینده کسب کند.

در نامه ارسالی این سازمان به شرکت گلتاش آمده است: انتقال سهام پذیرفته شده بین تابلوها و بازار های بورس اوراق بهادار تهران بر اساس اطلاعات آخرین صورت های مالی حسابرسی شده و سایر شرایط مندرج در مواد ۱۲ الی ۱۵ دستورالعمل پذیرش ، در پایان مرداد ماه هر سال انجام می شود. با عنایت به اینکه شرکت گلتاش شرایط مقرر برای تابلوی اصلی بازار اول بورس تهران را احراز نموده، نماد معاملاتی آن شرکت از تابلوی فرعی به تابلو اصلی بازار اول ارتقا یافته است. ضمن تبریک به مدیران، کارکنان و سهامداران محترم آن شرکت ، امید است با تداوم رعایت قوانین و دستور العمل های مقرر، شاهد رشد و تعالی روزافزون و تداوم حضور آن شرکت در بورس تهران باشیم.

بورس اوراق بهادار تهران به دو بازار اول و دوم تقسیم می‌شود. شرکت ها بر اساس شرایط مالی خود در یکی از تابلوهای اصلی و فرعی بازار اول  قرار می گیرند. تابلو اصلی و تابلو فرعی بازار اول تفاوت های اساسی در زمینه های شفافیت، نقدشوندگی و الزامات مالی دارند. شرکت هایی که در تابلوی اصلی بازار اول قرار دارند، شرایط سختگیرانه تری را در زمینه های مالی و شفافیت رعایت می کنند. ارتقا نماد معاملاتی شرکت گلتاش به تابلو اصلی بازار اول نشان دهنده عملکرد موفق این شرکت در زمینه های مختلف است. این ارتقا می تواند مزایایی همچون افزایش نقدشوندگی سهام، افزایش ارزش سهام، بهبود دسترسی به منابع مالی و افزایش شفافیت و اعتماد عمومی را برای شرکت به همراه داشته باشد.

شرکت گلتاش از سال ۱۳۸۰ در بورس اوراق بهادار تهران با نماد شگل پذیرفته شده است. این شرکت در حال حاضر انواع خمیردندان، انواع شامپو، انواع مایع دستشویی، صابون های بهداشتی، انواع کرم، انواع شامپو بدن، انواع نرم کننده موی سر، ژل ضدعفونی کننده دست، محصولات صنعتی و ادوات بسته بندی تولید می کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا