گلتاش صادر کننده نمونه استان اصفهان شد

به گزارش بیدنا به نقل از روابط عمومی شرکت گلتاش، آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان اصفهان در سال ١۴٠١ صبح امروز سه‌شنبه ۶ تیرماه سال جاری با حضور ضیغمی، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و سرپرست سازمان توسعه تجارت، مسئولین استان اصفهان، فعالان اقتصادی، تولیدکنندگان و صادرکنندگان برتر استان برگزار شد.

در این مراسم که به میزبانی اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد، شرکت گلتاش موفق شد تا تندیس صادرکننده نمونه استان اصفهان در سال ١۴٠١ را کسب کند.

تُناژ بالای محصولات صادر شده، مقاصد متنوع صادراتی، سیستم‌ها و روش‌های صادراتی مورد تایید، ساختار شرکت، سبد کامل محصولات و … از مهم‌ترین عوامل انتخاب شرکت گلتاش به عنوان صادرکننده نمونه و ممتاز استان اصفهان بوده است.
شرکت گلتاش در طول سال‌های گذشته و از زمانی که صادرات محصولاتش را آغاز کرده، هر ساله به تعداد مقاصد صادراتی خود افزوده و حضورش را در بازارهای جهانی توسعه داده است.

روند توسعه بازار محصولات شرکت گلتاش در بازارهای بین‌المللی همچنان با قدرت ادامه دارد و مقاصد صادراتی این شرکت، سال به سال افزایش می‌یابد.

گفتنی است مدیرعامل شرکت گلتاش با حضور در خطوط تولید این تندیس را به پرسنل شرکت تقدیم کرد و گفت: این موفقیت حاصل تلاش مستمر و خستگی ناپذیر کارکنان است و بدون شک اگر همت و تلاش بی شائبه تک تک اعضای خانواده بزرگ گلتاش به ویژه کارکنان سخت کوش نبود، این موفقیت به دست نمی‌آمد و امیدوارم بتواند سرآغاز حرکت جدید در این گروه صنعتی باشد.

فیض‌پور افزود: گلتاش با پشت سر گذاشتن موانع در ماه‌های گذشته، اینک دوباره خود را برای یک حرکت ستودنی آماده می‌کند و بدون شک گام اصلی را در این راه، تمامی کارکنان برخواهند داشت.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا