گلتاش از پرسنل واحد منابع انسانی خود تقدیر کرد

به گزارش بیدنا به نقل از  روابط عمومی شرکت گلتاش، همزمان با ۲۵ فرودین، روز ملی منابع انسانی، همکاران پرتلاش واحد منابع انسانی شرکت گلتاش که تلاشگران خط مقدم جبهه سلامت هستند، با اهدای گل  مورد تقدیر قرار گرفتند.

زویا حقیقی، مدیر منابع انسانی شرکت گلتاش با اشاره به اهمیت توجه به موضوع منابع انسانی و نیروی انسانی در این شرکت گفت: شرکت گلتاش به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در حوزه سلامت کشور، توجه به نیروی انسانی را به عنوان سرمایه اصلی خود  مد نظر قرار داده است.

وی با بیان اینکه رشد و توسعه این شرکت در گرو توانمندسازی و افزایش انگیزه‌های منابع انسانی ارزشمند این شرکت به شمار می‌رود، ادامه داد: رویکرد این شرکت از دیرباز، توجه ویژه به سرمایه‌های انسانی خود بوده و در این راستا نگاه ما، توانمندسازی و افزایش انگیزه‌ این چهره‌های توانمند است.

مدیر منابع انسانی شرکت گلتاش با اشاره به ضرورت توجه و قدردانی از نیروی انسانی ادامه داد: این شرکت با یک فرهنگ سازمانی قوی در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها به دنبال ارتقای جایگاه خود در حوزه تولیدی بوده و در این راستا نگاه ویژه به نیروی انسانی را مد نظر قرار داده است.

وی اضافه کرد: در تلاش هستیم که در سال ۱۴۰۰ با رویکرد ارتقای دانش فنی پرسنل، افزایش توجه به دیدگاه‌های آنها و توانمندسازی این نیروهای تلاشگر، در راستای تحقق هرچه بیشتر شعار سال گام برداریم.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا