۱۰ نکته درباره گلتاش که می‌خواهید بدانید

در مرداد ماه ۱۳۶۱ شرکت آرایشی و بهداشتی گلتاش- سهامی عام- به ثبت رسید. بر اساس مبایعه‌نامه بین سهام‌داران قبلی شرکت و شرکت پاکسان- سهامی عام- در خرداد ماه ۱۳۷۴ خریداری و بر اساس مصوبه مجامع عمومی فوق‌العاده ابتدا به سهامی خاص و سپس به سهامی عام تبدیل شد. کارخانه این شرکت دارای ۴۲ هزار و ۷۰۰ متر مساحت است.

در ادامه بیدنا به نقل از کاماپرس به ارائه نکاتی درباره شرکت گلتاش می‌پردازد تاعلاقمندان با این مجموعه و محصولاتش بیشتر آشنا شوند؛

۱. این شرکت در کیلومتر ۳۵ جاده اصفهان- شیراز در شهرک صنعتی مبارک قرار دارد و هم اکنون در مجموع شرکت‌های تولیدکننده محصولات شوینده و پاک کننده مقام نخست را در استان اصفهان و نیمه جنوبی کشور داراست.

۲. موضوع شرکت گلتاش تهیه و تولید انواع مواد و محصولات شوینده و پاک کننده بهداشتی و آرایشی و مواد صنعتی مرتبط، انجام کلیه امور خدمات بازرگانی و انجام امور صادرات و واردات کالاهای موضوع شرکت است. از دیگر موضوعات این شرکت می‌توان از سرمایه گذاری در سایر شرکت ها و ایجاد شرکت‌های جدید، انجام امور تامین مالی در چارچوب قوانین و مقررات مربوطه و در جهت منافع شرکت و همچنین انجام خدمات فنی و آزمایشگاهی نام برد.

۳. شرکت گلتاش در تیر ماه ۱۳۸۰ به عنوان سیصد و یازدهمین شرکت در بورس اوراق بهادار تهران پذیرفته شده است و نماد آن-شکل- است.

۴. گلتاش هم اکنون انواع خمیر دندان، انواع شامپو، انواع مایع دستشویی، صابون‌های بهداشتی، انواع کرم، انواع شامپو بدن، انواع نرم کننده موی سر، ژل ضد عفونی کننده دست، محصولات صنعتی و ادوات بسته بندی تولید می‌کند و این محصولات از طریق شرکت «به پخش» در سراسر کشور توزیع می‌شود.

۵. گلتاش با انتخاب مرغوبترین مواد اولیه، بهره گیری از گسترده‌ترین دانش فنی، کنترل و نظارت دقیق بر کیفیت تولیدات خود در لابراتوارهای تخصصی بسیار مجهز و با استفاده از کارشناسان باتجربه و کارآزموده همواره تولیدات خود را در حد استانداردهای بین‌المللی و بسته‌بندی‌های مناسب عرضه می‌کند. این شرکت در جهت حفظ کیفیت یکنواخت در تولید محصولات و تلاش در راستای ارتقاء کیفیت آن و ثبت و نگهداری منظم مستندات با توجه به حضور در بازارهای جهانی و افزایش صادرات، به خصوص به کشورهای پیشرفته، مدیریت شرکت مصمم به اجرای پروژه ایزو و اخذ گواهینامه بین‌المللی آن شد.

۶. در حال حاضر شرکت گلتاش دارای استانداردهای سیستم مدیریت کیفیت، زیست محیطی، ایمنی بهداشتی، آموش و مدیریت کیفیت است.

۷. با فعالیت‌های مستمر آزمایشگاهی، تضمین کیفیت، تحقیقات و وجود نیروی انسانی متخصص در واحدهای مورد اشاره و استفاده بهینه از تجهیزات مدرن و نظارت و بازرسی دقیق روی کلیه مراحل تولید از مواد اولیه تا محصول ساخته شده، فرآورده‌های تولیدی دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و شرکت موفق به اخذ لوح تقدیر از موسسه استاندارد ایران به دلیل انطباق کیفیت فرآورده خمیردندان با استانداردهای ملی و همچنین لوح واحد تحقیق و توسعه نمونه از اداره صنایع استان اصفهان شود.

۸. شرکت آرایشی و بهداشتی گلتاش وابسته به هلدینگ مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر یکی از معروفترین شرکت‌های آرایشی، بهداشتی و شوینده کشور است که با کیفیت بالای محصولات و قابل رقابت با نمونه‌های مشابه خارجی آماده حضوری پرقدرت در بازارهای جهانی است.

۹. سهام‌داران عمده شرکت گلتاش، شرکت مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر، شرکت سرمایه گذاری سپه، صندوق سرمایه گذاری مشترک امید توسعه و یک سهامدار حقیقی هستند. از دیگر سهامداران این شرکت می‌توان از صندوق سرمایه گذاری سایه گستر سرمایه، صندوق سرمایه گذاری سهم آشنا، شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کورش و … نام برد.

۱۰. شرکت‌های پاکسان، ساینا، مروارید هامون و … از جمله هم‌گروه گلتاش در شرکت‌های مدیریت صنعت شوینده به حساب می‌آیند.

۱۱. محصولات سیو، شبنم، ارکید، آرومکس، پونه، نسیم و دنتامکس و صابون‌های سبز و زرد گلنار با وزن ۱۳۰ گرم در شرکت گلتاش تولید می‌شوند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا