گلتاش در به کارگیری مدل عالی بازاریابی و برندینگ برتر شد

به گزارش بیدنا به نقل از روابط عمومی گلتاش، از اواخر سال ۱۳۹۸ شرکت گلتاش توسط تیم تخصصی اتاق بازرگانی در حوزه بازرگانی و بازاریابی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت که در نهایت به عنوان شرکت برتر در حوزه پیاده سازی مدل عالی بازاریابی و برندینگ انتخاب شد. محمد شرافت پور مدیر بازاریابی و برندینگ شرکت گلتاش با اعلام این خبر، تصریح کرد: مهم ترین شاخص در موفقیت فعالیت های برندینگ شرکت گلتاش تحلیل بازار دقیق و پیش بینی علمی تحولات بازار آینده جهت گرفتن سهم بازار برندهای خارجی بود که به دلیل ممنوعیت واردات و افزایش نرخ ارز سهم بازار خود را به مرور از دست داده بودند. شرافت پور همچنین افزود: عملکرد گلتاش در خلق برندهای جدید، پیاده سازی برنامه های یکپارچه ارتباطات بازاریابی و هویت سازی یکپارچه این برندها در راستای پوشش تمام سلایق موجود در بازار از دیگر عمده شاخص هایی بود که سبب برگزیده شدن شرکت گلتاش شد.
محمد یاراحمدی معاون بازاریابی و فروش شرکت گلتاش نیز در این خصوص اضافه کرد: شرکت گلتاش به عنوان یکی از بزرگ ترین تولید کننده های محصولات شوینده، آرایشی و بهداشتی کشور، در میان مجموعه های تحت مدیریت گروه توسعه ملی و هلدینگ توسعه صنایع بهشهر بعد از سال ها دوباره در خلق برندهای جدید به خوبی عمل کرد و توانست مدل عالی بازاریابی و برندینگ را به خوبی پیاده سازی نماید.
شایان ذکر است، در کنار فعالیت های بازاریابی برندهای نام آشنای شبنم، نسیم، پونه، سیو،…طی یکسال و نیم گذشته خلق برند گلبو و ریبرندینگ برندهای دنتامکس و آرومکس در گلتاش با مدیریت واحد بازاریابی آغاز و در مرحله عرضه به بازار می باشند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا