لوح برتر جشنواره ملی یکصد واحد مشتری مدار به شرکت گلتاش رسید
به گزارش بیدنا به نقل از گلتاش این شرکت در دومین دوره برگزاری جشنواره ملی یکصد واحد مشتری مدار در مرکز همایش های بین المللی رایزن، براساس رای هیات داوران به دلیل توجه به مشتری مداری به عنوان یک اصل مدیریتی و اهتمام جلب رضایت مشتریان با استفاده از ظرفیتهای ارتباطی با کسب بالاترین امتیاز از ارزیابیهای تخصصی انجام شده، بهعنوان یکی از صد سازمان برتر مشتری مدار در کشور انتخاب و نشان ویژه و لوح برتر این جشنواره را به خود اختصاص داد.
در این مراسم مدیران برخی دستگاههای دولتی و همچنین کارآفرینان واحدهای تولیدی و مدیران بنگاه های اقتصادی بخش خصوصی ضمن تبیین اهمیت مشتری مداری جهت تقویت بخش اقتصاد و کمک به بهینه نمودن کیفیت محصولات تولیدی و خدمات، به انتقال تجربیات خود در زمینه ارتقا رضایت مشتری پرداختند.
در این گردهمایی انتقال دانش و تجارب مسئولان و متخصصین مدیریت ایران در اشاعه و ترویج فرهنگ شاخص رضایت مشتری و کیفیت در بازارهای رقابتی ملی و بینالمللی، تبیین جایگاه کیفیت و بهرهوری محصول تولید ملی در رعایت حقوق مصرفکننده با تأکید بر استانداردسازی محصولات و خدمات باکیفیت برتر و ارائه راهکارهای نوین و تقویت استراتژیهای سازمان بهمنظور برآورده نمودن نیازهای مشتریان موردتوجه و بحث و بررسی قرار گرفت.