پیام مدیرعامل شرکت گلتاش به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر

به گزارش بیدنا به نقل از روابط عمومی شرکت گلتاش، توفیق افشارنژاد، مدیرعامل شرکت گلتاش در پیامی فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را گرامی ‌داشت.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در بهمن ماه ۱۳۵۷ پس از سال‌ها مبارزه ملت شریف ایران با رهبری و پیروی از اندیشه‌های امام خمینی(ره) ، انقلابی شکوهمند آفرید و دفتری از تاریخ را به نام خویش رقم زد که سر فصل زرینش مردم‌سالاری دینی، حق طلبی و عدالت خواهی بر اساس تعالیم سعادت بخش دین مبین اسلام است.

دهه مبارک فجر، تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که صفحه زرینی را در تاریخ حیات آدمی گشودند و فریاد خداخواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش جهانیان طنین‎انداز کردند. این روزها یادآور اراده و عزم ملت ایران در مسیر تحقق فرداهایی بهتر و یکدلی و همراهی همیشگی در جهت خواست عمومی و پایش و مراقبت دائمی از دستاوردهای انقلاب است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و تمامی شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، چهل و دومین سالگرد بهار انقلاب و یوم‌الله دهه فجر را به ملت قهرمان ایران به ویژه کارکنان ارجمند شرکت گلتاش تبریک عرض می‎نمایم.

از خداوند متعال عزت و سربلندی روز افزون ملت شریف ایران و اعتلای صنعت نفت کشور را در مسیر حرکت به سوی آینده ای روشن و پر از امید آرزومندم .

و من الله توفیق
توفیق افشارنژاد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا