خرید ماشین آلات و تسهیل امور اپراتوری از تغییرات مثبت گلتاش در سال های اخیر است

خودتان را برای خوانندگان ما معرفی کنید و بفرمایید از چه سالی به گلتاش پیوستید؟

مهدی کریمی هستم ، از ۷ آذر سال ۱۳۷۹ در شرکت گلتاش مشغول به کار هستم .

زمانی که وارد مجموعه شدید در چه بخشی مشغول به کار بودید و هم اکنون در کدام قسمت به کار اشتغال دارید؟

سال اول کاری من در گلتاش در قسمت مایعات به تولید مایع ظرفشویی گلی گذشت. سپس به واحد صابون رفتم و به  پیشنهاد آقای سهرابی که آن زمان سرپرست این واحد بود اپراتور رول میل صابون شدم و بعد از آن به  قسمت ساخت صابون  منتقل شدم و از سال ۱۳۸۶ در واحد پخت صابون فعالیت می کنم.

آیا از شغل و محیط کار خود رضایت دارید ؟

با وجود اینکه واحد پخت استرس  و مسئولیت سنگینی دارد از شغل خود بسیار راضی هستم و حتی  با  داشتن این خطرات اگر به عقب بر گردیم من باز گلتاش را انتخاب خواهم کرد.

با توجه به سابقه بالایی که دارید شرایط کاری شما طی این سال ها چه تفاوتی با سال های گذشته کرده است و شاهد چه تحولاتی در سیر کاری خود بوده اید؟

در شروع کار  من در شرکت گلتاش مشکلات و نواقص زیادی وجود داشت و در طی این سال ها تغیرات مثبت زیادی به وجود آمده که می توان به تغییر سیستم کار و خرید ماشین آلات جهت تسهیل امور اپراتوری اشاره کرد  و ما این تغییرات را مدیون تلاش و پیگیری های مکرر مهندس خسروی، معاونت تولید شرکت گلتاش می باشیم.

دوست داریم یک خاطره شیرین از دوران کاریتان بشنویم.

در این  ۲۰ سالی که در شرکت گلتاش بودم لحظه های خوب و شیرین زیادی داشته ام اما از بهترین آن ها اردوهایی بود که قبل از کرونا به همراه مهندس خسروی و همکاران به پادنا و چشمه ناز و آب ملخ رفتیم که بسیار خاطره انگیز و خوب بود.

آیا در کنار وظایف شغلی خود به رشته هنری یا ورزشی خاصی علاقه دارید و پرداختن به این مقوله را تا چه حد بر کار و زندگی افراد موثر می دانید؟

من قبلا در زمان جوانی ورزش کنگفو ین شووان کار می کردم و الان هم روزانه در منزل حدود نیم ساعت ورزش کششی انجام می دهم. ورزش برای سلامتی و تقویت سیستم ایمنی بدن و از بین بردن استرس کار بسیار مفید می باشد.

همچنین در سال ۹۴ موفق به دریافت مدرک کارشناسی روانشناسی شدم و اگر چه مدرک تحصیلی ام مرتبط با شغلم نبود اما  سعی کردم از آن در بهبود شرایط شغلی ام استفاده کنم.

چه درخواست یا صحبتی با مدیران، جهت بهبود اوضاع کاری یا شرایط پرسنل شرکت دارید؟

درخواست من از مدیران شرکت این است که تا حد امکان پرسنل را  چه مالی و چه کلامی  تشویق کنند تا  آنها با شور و اشتیاق و علاقه بیشتر و استرس وکمتر کار کنند .

به طور کلی کارگران نیازمند چه حمایت هایی هستند؟

در وهله اول حفظ کرامت انسانی آن ها و بعد از آن با توجه به مشکلات زیاد اقتصادی که به وجود آمده سعی شود از آن ها حمایت های مالی بیشتری شود.

در پایان اگر صحبت خاص دیگری دارید بفرمایید.

در سال های اخیر با تغییرات مدیریتی شرایط شرکت بسیار بهتر شد و انشاالله در دوره مدیریتی جدید شرایط مطلوب تر شود.

در پایان از همه پرسنل شرکت می خواهم متعهد و جهادگونه کار کنند و آرزو می کنم که روز به روز وضعیت شرکت بهتر شود و برای همه همکاران و خانوادهایشان  از خداوند متعال موفقیت و سلامتی مسئلت دارم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا