رشد فروش محصولات پاکسان در فروشگاه های زنجیره‌ای

فروش محصولات شرکت پاکسان در فروشگاه های زنجیره ای از رشد چشمگیری برخوردار است.

به گزارش بیدنا، بررسی ها نشان می‌دهد فروش محصولات شرکت پاکسان در سه ماهه نخست سال میلادی ۲۰۲۰ و از زمان تصدی بابک مصطفایی به سمت مدیرعامل این مجموعه،‌ با سیاست های کلان و تغییر در استراتژی و برنامه‌ریزی، فروش محصولات شرکت پاکسان در مقایسه با مدت مشابه خود در سال ۲۰۱۹ از رشد قابل توجهی برخوردار شد.

فروش محصولات پاکسان در سه ماهه نخست سال میلادی گذشته از نظر وزنی از ۴۳۶۵ تن در سال ۲۰۱۹ به ۴۸۶۶ تن در سال ۲۰۲۰ رسید و شاهد رشد ۱۱درصدی در سه ماهه نخست سال میلادی جاری بود. همچنین از بعد ریالی نیز رشد ۶۳ درصدی را تجربه کرد.

شرکت پاکسان با بیش از ۵۷ سال سابقه در تولید محصولات شوینده کاملترین سبد را در بین شرکت های گروه تولیدی مواد شوینده و بهداشتی دارد و سهم بزرگی از تولیدات خود را در فروشگاه های زنجیره ای سراسر کشور توزیع و عرضه می کند.

این محصولات عمدتا شامل؛ پودر کفشوی رخشا، پودر لکه بر، پودر ظرفشوی پوش، پودر لباسشویی برف، پودر لباسشویی سپید، پودر کیمیا، صابون گلنار، صابون سیو، صابون عروس، صابون رختشویی گلنار، مایع مکمل و…. است.

پیش‌بینی می شود این شرکت تا پایان سال مالی خود در آذر ماه سال ۹۹ بتواند رکوردهای فروش گذشته خود را به میزان چشمگیری جابه‌جا کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا