بودجه سال ۱۴۰۳ شرکت های زیر مجموعه وبشهر تصویب شد

بودجه سال 1403 شرکت های زیر مجموعه وبشهر با هدف دستیابی به تولید، فروش و سود حداکثری تدوین شد.

به گزارش بیدنا، تدوین بودجه شرکت های زیر مجموعه وبشهر بر اساس رویکردهای مدیرعامل وبشهر و ملاحظات مدیران عامل شرکت های تابعه جمع بندی و نهایی شد.

تمامی شرکت های زیر مجموعه وبشهر، رشد قابل توجهی در میزان تولید و فروش خواهند داشت و برای تحقق اهداف بودجه سال ۱۴۰۳، تمهیداتی جهت تامین سرمایه در گردش مورد نیاز لحاظ گردیده است.

راهکارهای تامین مالی در شرکت های زیر مجموعه استفاده از سیستم بازار(خرید مدت دار مواد اولیه و پیش فروش محصولات)،تسهیلات سیستم بانکی و تامین مالی از طریق بازار سرمایه خواهد بود.

با توجه به محدودیت های نظام بانکی در پرداخت تسهیلات، تامین مالی از طریق فروش اوراق در بازار سرمایه که در سال های گذشته کمتر مورد استفاده قرار می گرفت در سال ۱۴۰۳ به طور جدی و برای اولین بار در دستور کار شرکت ها قرار خواهد گرفت.

در  بودجه سال ۱۴۰۳ شرکت پاکسان، فروش ۱۴۰ هزار تن محصولات در نظر گرفته شده است. میزان فروش محصولات تولیدی این شرکت در سال  ۱۴۰۲حدود  ۹۹ هزار تن بوده است. برای شرکت گلتاش فروش ۶۰ هزار تنی محصولات پیش بینی شده است. میزان فروش این شرکت در  سال ۱۴۰۲ حدود ۵۳ هزار تن بوده است.

همچنین برای شرکت ساینا فروش ۴۳ هزار ۵۰۰تن محصولات شوینده و بهداشتی، برای شرکت مارگارین در سال ۱۴۰۳ فروش ۱۳۰هزار تن محصولات تولیدی و برای شرکت بهپاک فروش  ۱۱۰ هزار تنی محصولات پیش بینی شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا