راههای تولید محصول مشترک بین صنایع بهشهر با تولید کنندگان ترکیه بررسی شد

به گزارش بیدنا به نقل از مدیریت ارتباطات و اطلاع رسانی هیاتی از شرکت توسعه صنایع بهشهر و نمایندگان صنایع شوینده بهشهر به سرپرستی مهدی محمدی عضو هیات مدیره شرکت صنایع بهشهر از نمایشگاه بین المللی، بهداشتی و آرایشی استانبول ترکیه بازدید کردند.

این گزارش می افزاید هیاتی از گروه توسعه صنایع بهشهر با تجار صنعت بهداشتی و آرایشی ترکیه دیدار و جلساتی با نماینده سازمان توسعه تجارت ایران در استانبول، رئیس انجمن صنعتگران ایرانی مقیم ترکیه و رئیس انجمن ترک زبانان برگزار و راههای همکاری بیشتر به بحث و بررسی گذاشته شد.

بنابراین گزارش، جلساتی با نمایندگان شرکت های بزرگ تولیدی بهداشتی و آرایشی ترکیه برگزار و راههای تولید محصول مشترک و تهاتر محصولات مورد بررسی قرار گرفت.

در همین راستا نمایندگان شرکت های ترکیه ای دانش فنی بالا و مزیت ایران برای تولید را فرصت مناسبی برای همکاری های مشترک ارزیابی کردند.

خلق بازارهای جدید بین المللی و استفاده از ظرفیت های صادراتی نمایشگاه، بررسی شیوه های برندسازی بازاریابی و فروش محصولات و آشنایی با تکنولوژی های روز دنیا در زمینه تولید محصولات بهداشتی و آرایشی و مذاکره با تامین کنندگان شرکت های تولیدی از اهداف حضور در نمایشگاه بین المللی ترکیه بود.

گفتنی است این نمایشگاه به مدت سه روز با حضور ۴۳۳ شرکت از ۲۵ کشور جهان در شهر استانبول ترکیه برگزار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا