مجمع عمومی عادی سالیانه و مجمع عمومی فوق العاده شرکت توسعه صنایع بهشهر برگزار شد/تقسیم سود ۳۵۰ ریالی

به گزارش بیدنا، در این مجمع که به ریاست حسین مدرس خیابانی مدیرعامل گروه توسعه ملی برگزار شد، بهروز مرادی مدیرعامل گروه توسعه صنایع بهشهر ضمن ارائه گزارش عملکرد یکساله مالی شرکت به بیان مهمترین دستاوردها و فعالیت های گروه توسعه صنایع بهشهر پرداخت.

بنابر این گزارش در مجمع عمومی فوق العاده بندهای ۱۶،۲۰،۲۱،۲۲،۳۰،۳۲ اساسنامه بر اساس دستورالعمل ابلاغی سازمان بورس و اوراق بهادار اصلاح شد که پرداخت سود سهامدران طی مدت چهار ماه از مهمترین موارد اصلاحی بود.

همچنین در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت توسعه صنایع بهشهر صورت های مالی به تصویب رسید و سازمان حسابرسی به عنوان حسابرس و بازرس قانونی و همچنین روزنامه اطلاعات به عنوان روزنامه کثیر الانتشار مورد تصویب قرار گرفت.

تقسیم سود ۳۵۰ ریالی به ازای هر سهم و تعیین حق حضور اعضای هیات مدیره و حق حضور اعضای کمیته های تخصصی  از دیگر مصوبات مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت توسعه صنایع بهشهر بود.

گفتنی است مرادی مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر ضمن تشریح عملکرد شرکت در سال مالی منتهی به اسفند ۱۴۰۱گفت: اصلاح پرتفوی شرکت، سرمایه گذاری در بخش هایی که مزیت بهتر و بیشتر دارند،تحول دیجیتال،خلق و بررسی بازار های جدید، حفظ سهم بازار، انتخاب مدیران متخصص، لایق و پاکدست، و افزایش صادرات را از مهمترین اقدامات انجام شده در شرکت بهشهر برشمرد.

وی همچنین استفاده از تکنولوژی های جدید و استفاده از ظرفیت های دانش بنیان را از دیگر اقدامات انجام شده در شرکت توسعه صنایع بهشهر دانست و گفت:  فروش هیبریدی در دستور کار شرکت قرار دارد و در آینده پیش رو جهش فروش در شرکت ها را شاهد خواهیم بود.

مدرس خیابانی رئیس مجمع نیز با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱ چالش ها در شرکت توسعه صنایع بهشهر شناسایی شده و راهکارهای مناسب تدوین شده است افزود: حرکت بهشهر مشخص و رو به جلو است.و این مسیر رو به رشد باید ادامه پیدا کند.

وی افزود: رشد تولید، افزایش صادرات، افزایش سود آوری و اصلاح پرتفوی شرکت ها و پیگیری دعاوی حقوقی در شرکت بهشهر انجام شده است.

شایان ذکر است بادپا معاون مالی،اقتصادی و منابع انسانی شرکت توسعه صنایع بهشهر، قاجار مدیرعامل شرکت مارگارین، محمدی راد مدیر عامل پاکسان،دانا مدیرعامل بهپاک و نصیری مدیر حقوقی شرکت توسعه صنایع بهشهر پاسخ های لازم را در خصوص گزارش بازرس قانونی و سوال سهامداران ارائه دادند.

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا