پاکسان در کنار مردم و حافظ حقوق سهامدارن است/ضرورت واقعی سازی قیمت ها برای رشد تولید

به گزارش مدیریت ارتباطات و اطلاع رسانی شرکت توسعه صنایع بهشهر دکتر مرادی در بازدید از این کارخانه با اشاره به اینکه تحولات مثبتی در شرکت پاکسان شکل گرفته است افزود: صادرات محصولات رقابتی جهت پر کردن ظرفیت های خالی شرکت و افزایش سود ضروری است.

وی همچنین در مورد تولید محصولات با حاشیه سود پایین گفت: شرکت پاکسان در کنار مردم ایستاده و به حفظ حقوق صاحبان سهام و همچنین تکمیل سبد مصرفی مردم با قیمت مناسب توجه ویژه ای دارد.

مدیرعامل گروه توسعه صنایع  بهشهر با تاکید بر ضرورت واقعی سازی قیمت ها گفت: واقعی سازی قیمت ها از توقف تولید جلوگیری می کند و منجر به رشد تولید خواهد شد.

وی افزود: اولویت اول در پاکسان تولید محصولات صنعتی با ارزش افزوده بالا باشد.

مدرس خیابانی مدیر عامل گروه توسعه ملی نیز گفت: تولید در هر کشوری نشانه اقتدار،عزت و اعتماد به نفس است و محیط های تولیدی نشاط آور و باعث ایجاد انگیزه می شود.

وی با ارائه راهکارهایی برای حل مشکلات پاکسان گفت: بهبود حوزه عملیات در تولید، خرید ارزان مواد اولیه، صادرات و تمرکز بر فروش کالاهای باحاشیه سود بالا مسیر روشنی پیش روی کارخانه پاکسان ترسیم می کند.

مدرس خیابانی ضمن حمایت از مدیریت گروه توسعه صنایع بهشهر و مدیریت شرکت پاکسان گفت: تصمیمات در فضای اجرا متفاوت تر از محیط های دیگر است؛ هیات مدیره جدید عزم را جزم کرده تا مسیر رشد و تعالی در پاکسان به خوبی طی شود.

وی با بیان اینکه برای پاکسان سال ۱۴۰۲ متفاوت تر از سال قبل خواهد شد افزود: تعامل مستمر با کارشناسان و صاحبنظران باتجربه و استفاده از جوانهای نوآور و نخبه دانشگاهی حلال مشکلات پاکسان است.

مدیر گروه توسعه ملی افزود: اصل حمایت، ارائه راهکار، بازکردن گره های اساسی و تعامل با مجموعه بیرونی مسیر حرکتی روشنی برای پاکسان ترسیم می کند.

مدرس خیابانی موضوع صادرات را مهم دانست و گفت: اولین قدم برای پاکسان خروج از زیان در سال ۱۴۰۲ و سوددهی در سال ۱۴۰۳ است.

گفتنی است در ابتدای بازدید دکتر مرادی، دکتر مدرس خیابانی به همراه مدیرعامل شرکت پاکسان با حضور در واحدهای بسته‌بندی، تحقیق و توسعه، سالن بطری زنی، سوله‌های صادراتی،انبارو … ضمن تجلیل از کارگران واحد‌های مختلف از نزدیک در جریان روند تولید، نگهداری و توزیع محصولات کارخانه پاکسان قرار گرفتند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا