گسترش بازار و رشد صادرات یک وظیفه ملی است/ حضور موثر و عمیق در بازارهای جهانی از اهداف اصلی پاکسان است

به گزارش مدیریت ارتباطات و اطلاع رسانی شرکت توسعه صنایع بهشهر محمدی راد مدیرعامل این شرکت باحضور در محل برگزاری سی امین دوره نمایشگاه ایران بیوتی از بخش های مختلف این رویداد بازدید و نشست های متعددی با سایر اعضای انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی انجام داد.

 

محمدی راد با اشاره به راهبرد کلان کشور برای رشد اقتصاد بدون نفت، رویکرد شرکت پاکسان به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان مواد شوینده و بهداشتی را به تبعیت از این راهبرد، گسترش بازار خارجی، رشد صادرات و افزایش سهم در تجارت بین الملل به عنوان یک وظیفه ملی معرفی نمود.

 

مدیرعامل پاکسان با تاکید بر ضرورت توسعه تجارت خارجی با تکیه بر افزایش ظرفیت های صادراتی، توان بازاریابی، حفظ بازارهای هدف و خلاقیت منابع انسانی افزود: حضور موثر و عمیق در بازارهای جهانی یکی از اهداف ماست و تلاش داریم با توانمندسازی و ایجاد شرایط مناسب تر ضمن دستیابی به این اهداف نمایانگر یک اقتصاد پیشرو و روبه رشد باشیم.

 

محمدی راد با اشاره به کارکرد چندبعدی نمایشگاه ها و نقش مهم آن در رونق بخشدن به صادرات گفت: در نمایشگاه ها می توان علاوه بر جذب مشتریان جدید و بهبود مناسبات با مشتریان فعلی از تغییرات در ترکیب و رفتار آنها اطلاع حاصل نمود. همچنین حضور همزمان تولیدکنندگان، توزیع کنندگان و مصرف کنندگان کالا در یک مکان در تعریف کوتاه و گویا یک تبلیغ زنده و اثربخش است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا