کارکنان پاکسان طعم خوش عدالت شغلی را می‌چشند

به گزارش بیدنا به نقل از پاکسان نیوز، بقائی این اقدام را به منظور بهبود عدالت شغلی و بهره‌مندی همه کارگران و پرسنل از منابع درآمدی پاکسان معرفی کرد و گفت: هدف اصلی این اقدام در حقیقت ایجاد عدالت سازمانی و رضایت از جبران خدمات است که منجر به افزایش رضایتمندی شغلی پرسنل شده و آنها را به انجام بهتر وظایفشان بیش از پیش ترغیب می‌کند.

وی در ادامه ضمن تشریح اثرات ماندگار و مثبت این اقدام افزود: با توجه به این امر که سال های متوالی از ثابت بودن میزان و ضریب پرداختی به عنوان پاداش تولید در مجموعه می گذرد بر روی ابعاد چهارگانه رضایت از جبران خدمات که شامل رضایت از میزان حقوق و مزایا، خدمات و تسهیلات و ایجاد انگیزه شغلی ناشی از مسیر رشد پرسنل، مطالعاتی انجام دادیم و ابعاد آن را از جهات مختلف بررسی نمودیم و به این نتیجه رسیدیم که باید عدالت توزیعی را در این مجموعه بیش از گذشته اجرائی و عملیاتی کنیم.

مدیرعامل پاکسان با اشاره به اینکه باید به هر فرد نسبت به خدماتی که به مجموعه ارائه می دهد پاداش داد یادآورشد: در این اقدام هر فرد با توجه به شرایط و مؤلفه‌های مختلف، این افزایش پاداش تولید را دریافت خواهد کرد و با تعلق سازمانی که در افراد ایجاد می شود با روحیه بالا و انرژی بیشتری طرح ها و پروژه ها را عملیاتی نمود.

بقائی با تاکید بر رعایت انصاف در توزیع امکانات و مزایای اقتصادی خاطرنشان کرد: در تقسیم درآمدها بین پرسنل، «عدالت توزیعی» را باید مراعات نمود تا همکاران ضمن داشتن رضایت شغلی در انجام وظایف خود دچار دلزدگی و یأس نشوند و افراد مجموعه را همچون کشتی بدانند که همه ما در آن سوار هستیم و سلامت و سعادت هر یک از ما در گرو سلامت کل مجموعه است.

وی با اشاره به اجرای طرح جانشین پروری در این مجموعه خاطرنشان کرد: در این مجوعه شایسته سالاری از اهمیت ویژه ای برخوردار است و شایستگی های فردی و سازمانی همواره مد نظر قرار می گیرد. در این مجموعه به ایجاد مسیر رشد برای پرسنل و جانشین پروری معتقدیم و این امر در آنها این انگیزه را به وجود می آورد که با کار منسجم، هدفمند و در چهارچوب اهداف شرکت می توان ارتقاء سمت یافت و شرایط راه برای دستیابی به سطوح مختلف مدیریتی باز است.

بقائی در خاتمه هدف از این اقدام را تقویت بنیه درآمدی پرسنل خصوصا همکاران شاغل در خطوط تولید معرفی کرد و افزود: برای عملیاتی نمودن شعار “تولید، پشتیبانی ها و مانع زدائی ها” باید پشتیبانی ها را در داخل سازمان اجرائی و تقویت نماییم قطعا توجه به معیشت پرسنل و ایجاد بستر مناسب در جهت کسب درآمد پایدار می تواند بخش عمده ای از پشتیبانی‌های سازمانی باشد و راه را برای دستیابی به اهداف بزرگتر هموار سازد.

شایان ذکر است در دوران مدیریتی حسن بقائی در شرکت پاکسان طرح های متعدد رفاهی و خدماتی در حمایت از پرسنل این مجموعه اجرائی شده که از آن جمله می توان به راه اندازی، تجهیز و بهبود کلینیک تخصصی شهدای سلامت این مجموعه، تاسیس تعاونی مصرف پاکسان، بازسازی و ارتقاء کیفیت رختکن کارکنان، ارتقاء سطح پوشش بیمه های تکمیلی و توجه ویژه به بنیان خانواده و….اشاره نمود.

همچنین در این سال حمایت و توجه ویژه‌ای از سوی مدیرعامل پاکسان به خانواده و بازماندگان معزز شهدا، ایثارگران و جانبازان این مجموعه صورت گرفت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا