پیام تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر

حسن خلخالی؛ مدیرعامل شرکت مارگارین
خداوند منان را شاکرم که توفیق حضور در این ضیافت الهی را نصیب ما نمود و امیدوارم که تمامی همکاران گرامی شرکت مارگارین از حسنات و فیوضات عظیم ماه مبارک رمضان کمال بهره را برده باشند.
پایان هر عبادتی، عیدی است که برازنده آن عبادت است. رمضان، فصل وصل است و فطر ضیافتگاه وصال.
امید است همراهی و همدلی که از برکات این ماه عزیز است سرلوحه عملکرد و رفتار همه ما باشد و در جهت تحقق اهداف سال با شعار تولید و پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها بکوشیم و با توشه ای که در این ماه پر خیر و برکت برداشته ایم و با همبستگی و وحدت دوشادوش یکدیگر برای اعتلای جایگاه شرکت مارگارین و رفع موانع پیش رو، همچون گذشته تلاش کنیم و نظاره گر پیشبرد اهداف عالیۀ شرکت در جهت خلاقیت، نوآوری، بهره وری، استفاده بهینه از علم و دین و در تولید ثروت های معنوی و مادی موفق تر باشیم.
پیشاپیش حلول ماه شوال و فرا رسیدن عید بزرگ سعید فطر، عید شور اخلاص و بندگی را به یکایک همکاران و خانواده های محترمشان تبریک عرض می‌نمایم.
حسن بقائی؛ مدیرعامل پاکسان

عید فطر روز بشارت و فراخوان گسترش رحمت الهی بر بندگان مومن ومسلمانی است که یک ماه همنشینی پر قدر و منزلت را در درگاه یگانه حق سپری کردند. ماهی که در آن به واسطه طاعات و عبادات و اعمال معنوی، مسلمانان و مومنان گام های محکم تری در قرب معبود برداشتند.

سجده شکر بر سر آستان ربوبیت حق می سائیم که تطهیر جسم و جان، سرودن نغمه توحید و بندگی و آکندن دلها به عطر کلام الهی را در سایه عبادت، اکرام، اطعام و صیام در این ماه پربرکت بر ما فراهم و میسر گرداند.

امید آنکه ذخیره معنوی حاصل ازاین همجواری و همنشینی مبارک با درگاه ربوبی، توشه همگان قرار گرفته و مسیر نورانی حق و حقیقت را به مدد آن طی کنیم.

فرا رسیدن این عید سعید و فرخنده را خدمت همکاران و خانواده های گرامی‌شان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از درگاه ایزد منان قبولی طاعات و عبادات همه عزیزان در ماه مبارک رمضان و رحمت و مغفرت واسعه مسألت دارم.

فرهنگ ساکی؛ مدیرعامل شرکت صنایع بسته بندی ایران

پایان هر عبادتی ، عیدی است که برازنده آن عبادت است و رمضان در ایستگاه فطر به بار می‌نشیند و بال می‌گشاید . رمضان، فصل وصل است و فطر ضیافت‌گاه وصال .

رمضان ماه دلدادگی به پروردگار، ماه ضیافت الهی ، ماه انس با قرآن و ماه رحمت و مغفرت به پایان رسید و اینک با دل هایی مالامال از عشق و محبت و با آرزوی اینکه طاعات و عباداتمان مقبول درگاه خداوند متعال قرار گرفته باشد و بهره کافی را از این ماه پرخیر و برکت برده باشیم  به پیشواز عید سعید فطر می رویم . اینجانب طلوع ماه شوال و فرا رسیدن عید سعید فطر را به همه مسلمین جهان علی الخصوص همکاران گرامی در شرکت صنایع بسته بندی ایران تبریک و تهنیت عرض نموده و سعادت ، رستگاری و عزت همگان را از درگاه خداوند متعال مسألت می نمایم.

  کریم حاج نایبی؛ مدیرعامل آلی شیمی قم

  اکنون که حلاوت نزدیک شدن روز شرافت و کرامت و عید بزرگ مسلمین ، دشواری وداع با موسم نزول و بهار قرآن ، ماه عزیز رمضان را آسان می سازد ، پیشاپیش عید سعید فطر را به عموم اهل ایمان و به خصوص به همکاران روزه دار و عزیزمان در شرکت آلی شیمی قم تبریک و تهنیت عرض می نمایم و قبولی عبادتهای روزه داران و ملت خدا جوی ایران اسلامی را از پروردگار متعال مسئلت دارم . امیدوارم این مجموعه بتواند با بهره گیری از توفیقات برگرفته از برکات ماه مبارک رمضان، با انگیزه بالا وهمتی والا در راستای تحقق اهداف سال با شعار تولید،پشتیبانی ها و مانع زدایی ها در مسیر اعتلا و بهره وری هرچه بیشتر گامی بلند بردارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا