تقدیر از برگزیدگان جشنواره فرهنگی ورزشی دهه فجر پاکسان

به گزارش بیدنا به نقل از پاکسان نیوز، مراسم تجلیل از ورزشکاران و برندگان مسابقات جشنواره فرهنگی ورزشی شرکت پاکسان جام سردار سلیمانی بیست و پنجم اسفندماه سال جاری، با حضور مدیرعامل، معاونین، فرمانده پایگاه بسیج شهدای پاکسان و جمعی از مدیران این مجموعه با رعایت کامل مسائل بهداشتی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حسن بقائی مدیرعامل این مجموعه در جمع ورزشکاران قهرمان و برترین های فرهنگی این جشنواره ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: در ماه پر برکتی هستیم و امیدوارم به برکت این ماه خداوند یاریگر ما و این مجموعه معظم باشد.

وی ضمن اشاره به جشنواره که مزین به نام سردار سلیمانی بود افزود: واقعا شهادت این سردار رشید اسلام فقدانی فراموش نشدنی است که با همه تلخی سبب رستاخیز بزرگ در بین مردم ایران شد و روح جدیدی را در کشور و مردم دمید.

مدیرعامل پاکسان به کسب تندیس های متعدد در سال جاری اشاره و با قدردانی از تلاش های صورت گرفته در این مجموعه خاطرنشان کرد: اتفاقات خجسته ای که در پاکسان رخ داده نتیجه کار تک تک شماست و همه شما در این موفقیت ها سهیم هستید و یقین دارم دعای خیر شما باعث شده که به این موفقیت جمعی برسیم بر همین اساس تاکید من همواره بر روی رفع دغدغه های پرسنل است.

بقائی سال ۹۹ را سال پرباری برای پاکسان خواند و افزود: با زحمات شبانه روزی شما سال پرباری را پشت سر گذاشتیم و مدال ها به سمت مجموعه در این سال سرازیر بود همچنین موفق شدیم در حوزه ورزش نیز موفق عمل کنیم و جام قهرمانی لیگ کارگران استان تهران را نیز به پاکسان بیاورید.

وی ضمن اشاره بر لزوم برگزاری چنین مراسم هایی در پاکسان گفت: ای کاش درگیر شیوع بیماری کرونا در کشور نبودیم و می توانستیم هر ماه دور هم جمع شده و در خصوص اتفاقاتی که در مجموعه رخ می دهد گفتگو کنیم و برای بهتر انجام شدن امور تشریک مساعی کرده و با انرژی و هم افزائی بیشتری تلاش کنیم اما این امکان در شرایطی که هم اکنون درگیر آن هستیم امکان پذیر نیست.

بقائی به طرح های رفاهی و برنامه های انجام شده در حوزه کارگری در پاکسان اشاره کرد و افزود: همه دلخوشی من در این مجموعه این است که همکارانم خوشحال باشند و تغییری در سفره آنان ایجاد کنم و باری از دوش آنها برداشته شود.

بقائی برای همه آرزوی سلامت، برکت، موفقیت و عاقبت به خیری در سال آینده نمود و گفت: امیدوارم سال خجسته ای را پیش رو داشته باشید و سال ۱۴۰۰ که قرن جدیدی نیز آغاز می شود سال خوبی برای همه باشد و سردار سلیمانی را به عنوان یک الگو و سرمشق همواره در زندگی خود قرار دهیم و رشادت های ایشان را برای فرزندانمان بازگو کنیم.

در ادامه این مراسم به برندگان جشنواره های فرهنگی، مسابقه کتاب خوانی «از چیزی نمی ترسیدم» که زندگی نامه سردار قاسم سلیمانی به قلم خود ایشان بود، برگزیدگان همایش«مدیریت در هزاره سوم» و برندگان مسابقات و رقابت های ورزشی جام سردار سلیمانی جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.

در ادامه با نظر حسن بقائی مدیرعامل شرکت پاکسان مقرر شد سالن ورزشی این مجموعه به نام سردار شهید قاسم سلیمانی مزین و نامگذاری شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا