مجمع عمومی عادی سالیانه پاکسان برگزار شد

به گزارش بیدنا به نقل از روابط عمومی مدیریت صنعت شوینده پس از قرائت پیام هیئت مدیره به مجمع، گزارشی از وضعیت شرکت پاکسان و همچنین گزارش حسابرس پاکسان ارائه شد و حسین بقایی مدیرعامل شرکت پاکسان به عنوان دبیر مجمع به سوالات حسابرس پاسخ داد.
علی ملکی عضو هیات مدیره و معاون امور شرکت ها و مجامع گروه توسعه صنایع بهشهر که ریاست این جلسه را بر عهده داشت طی سخنانی گفت:پاکسان نماد تولید ملی و از شرکت های شوینده شناخته شده بین المللی و ریشه دار در ایران بوده و در بازار سرمایه نیز همواره از اقبال خوبی از سوی سهامداران و سرمایه گذاران برخوردار بوده است.
وی با تاکید به هیئت مدیره پاکسان مبنی بر افزایش طرح های توسعه ای خاطر نشان کرد: ما در گروه توسعه صنایع بهشهر همواره از طرح های توسعه ای که منجر به ایجاد اشتغال و سودآوری قابل قبول باشد حمایت کرده و در همه مجامع شرکت های تابعه نیز این مسئله مهم را به همکاران خود توصیه و تاکید می نماییم.
امیرعلی نعمت الهی مدیرعامل صنعت شوینده نیز طی سخنانی گفت: فعالیت همکاران ما در شرکت پاکسان تبلور تلاش و ابتکار است که خروجی آن جهش تولید و جهش در بخش صادرات است.
نعمت الهی درباره باز شدن گره همکاری میان گلتاش و پاکسان در محصول نهایی صابون گلنار افزود: برای اولین بار با همکاری مدیران گلتاش و پاکسان مقرر شد ۲۵۰۰ تن صابون گلنار که تا پیش از این توسط گلتاش با روش کارمزدی برای پاکسان تولید می شد، تعیین تکلیف شود. همچین مقرر شد سالانه و به تدریج بیش از ۲۵درصد از تولیدات پاکسان به این شرکت بازگردانده شود.
نعمت الهی در پایان اظهار داشت: با توکل به خدا و همچنین تلاش همکاران ما در پاکسان سال مالی آینده گزارش متمایز و ویژه‌ای خواهد داشت.
در پایان مجمع درباره تقسیم سود، پاداش هیئت مدیره، روزنامه رسمی و حق عضویت اعضای غیر موظف تصمیم گیری کرد که جزییات آن از طریق تارنمای کدال به اطلاع سهامداران خواهد رسید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا