تحقق عملیاتی ظرفیت اسمی تولید در شرکت مروارید هامون

شرکت مروارید هامون که در سال ۱۳۸۲ با هدف صادرات محصولات شوینده به کشورهای همجوار (افغانستان و پاکستان) راه اندازی شد‌ هم اکنون با فعال نمودن کلیه برندهای ثبت شده‌ی خود ، اصلاح کیفی و ظاهری انواع تولیدات و توسعه بازار محصولات صادراتی خود به کشورهای دور دست از جمله عراق، گرجستان و ترکمنستان توانسته است از حداکثر توان تولید خود به منظور فروش بهره بگیرد و در راستای برابر سازی ظرفیت تولید اسمی با سطح تولید واقعی گام بردارد.
مروارید هامون جدای از کسب رتبه‌ی نخست عملکرد سه ماهه‌ی اول سال ۲۰۲۰ در بین شرکتهای هلدینگ شوینده ، موفق شد با حمایت‌های همه جانبه مدیریت عامل  و هیئت مدیره از سیاست‌ گذاری های مدیر فروش و همچنین در سایه همکاری  کلیه پرسنل شاغل در این شرکت، برای پنجمین بار متوالی رکورد فروش محصولات خود را جا به جا کند.
این شرکت در خردادماه سال جاری با فروش بیش از ۲۴۵۰ تن از انواع محصولات تولیدی خود توانست از حداکثر ظرفیت تولید استفاده کرده و رکورد بی سابقه ای از فروش را به جای بگذارد.
شرکت هامون بنا دارد تا با توسعه زیرساخت های خود از جمله ساخت سوله‌ای با مساحت بیش از ۲۵۰۰متر مربع ، به روز نمودن و مکانیزه کردن برخی از خطوط تولید و همچنین محقق نمودن برنامه های استراتژیک پنج ساله ی خود مانند تکمیل سبد کالایی محصولات ، افزایش برندهای تحت مالکیت شرکتی ، استفاده از ظرفیت های دیجیتال مارکتینگ و CRM ، پیاده سازی برنامه ها و اصول برندینگ و در نهایت افزایش سهم بازار و ضریب نفوذ محصولات خود ،  سطح وفاداری مشتریان افزایش داده و  نامی ماندگار  برای خود ثبت نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا