سرپرست جدید کارخانه مروارید هامون منصوب شد

به گزارش بیدنا به نقل از روابط عمومی شرکت مروارید هامون، طی آیین معارفه ای که با حضور مصطفی سعیدی مدیر عامل و معاونین شرکت مروارید هامون برگزار گردید، ضمن تاکید بر رعایت قوانین و مقررات و همچنین به منظور تعالی سازمانی و پیشبرد اهداف سهامداران عمده از کلیه پرسنل خواسته شد نسبت به اجرای قوانین و مقررات کوشا باشند.
توجه به رفاه کارکنان و اقداماتی همچون پیگیری انجام مفاد قرارداد منعقدهبا شرکت بیمه به منظور بهره برداری حداکثری از خدمات بیمه با کمترین بازپرداخت توسط پرسنل، شناسایی فروشگاه زنجیره ای و عقد قرارداد با سقف تضامین توسط شرکت و شناسایی اماکن ورزشی و تفریحی جهت استفاده و رفاه کارکنان و خانواده های ایشان از جمله موارد مورد تاکید سعیدی در این جلسه بود.
وی ضمن تاکید بر لزوم برقراری ارتباط موثر با ادارات مرتبط منجمله سازمان غذا و دارو، سازمان تامین اجتماعی، سازمان مالیاتی و… جهت رفع موانع و مشکلات اداری از یزدی خواست تا با برنامه ریزی، جلسات هماهنگی تولید به صورت منظم برقرار گردد و در نهایت ضمن رضایتمندی پرستل و رفاه ایشان با تعدیل هزینه های جاری کارخانه به روند سودآوری شرکت کمک شود.
در پایان این جلسه سعیدی، از مروارید هامون به عنوان یکی از واحدهای تولیدی مهم در استان سیستان و بلوچستان یاد کرد و نقش آن را به لحاظ ایجاد اشتغال، رونق اقتصادی و کسب و کار در منطقه، مؤثر برشمرد. وی بر تلاش برای تقویت نقش این کارخانه در جهت توسعه اقتصادی و تجاری مناطق محروم تأکید کرد.
یادآور می شود راضیه یزدی پیش از این مدیر اداری و منابع انسانی کارخانه مروارید هامون بود که با حفظ سمت قبلی به عنوان سرپرست کارخانه منصوب شد.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا