مدیرعامل مروارید هامون با جمعی از مدیران استان سیستان و بلوچستان دیدار کرد

به گزارش بیدنا به نقل از زوابط عمومی مروارید هامون، در ابتدا جلسه‌ای صمیمانه با حضور پرسنل برگزار شد و بر همین اساس مقرر گردید کلیه همکاران ضمن تلاش مضاعف، بدور از حواشی برای تولید بالا و با کیفیت محصولات تلاش کنند چرا که طی این مسیر  منجر به اشتغالزایی در استان و جلب رضایت سهامدار عمده خواهد شد.

در ادامه این بازدید مصطفی سعیدی، طبق برنامه از پیش تعیین شده با حضور در اداره کل استاندارد با محبی مدیرکل و معاونان ایشان در اداره کل استاندارد استان سیستان و بلوچستان دیدار و گفت و گو کرد.
در این دیدار که در راستای همکاری ، هم افزایی و به منظور دریافت حمایت های مادی و معنوی این سازمان صورت پذیرفت، به پیشنهاد سعیدی  مقرر گردید ضمن حمایت همه جانبه سازمان استاندارد از واحد آزمایشگاهی مروارید هامون نسبت به تجهیز و آموزش پرسنل این واحد اقدامات لازم صورت پذیرد که در نهایت منجر به اخذ مجوزات لازم به منظور معین شدن واحد آزمایشگاهی شرکت مروارید هامون شود.
محبی نیز ضمن استقبال از این پیشنهاد آمادگی کامل خود را برای آموزش و همکاری در حوزه استاندارد سازی اعلام کرد و در نهایت مقرر شد تفاهم نامه همکاری با موضوع استفاده از امکانات این سازمان در قالب آموزش به پرسنل و پژوهش به منظور ساخت محصولات با کیفیت و مطولب تر جهت صادرات و فروش داخلی میان طرفین منعقد گردد.
در خاتمه، دیداری با مدیرکل شهرکهای صنعتی و سرپرست بانک سپه مرکزی زاهدان صورت گرفت که طی آن  سعیدی به تشریح  برنامه های توسعه ای شرکت مروارید هامون  پرداخت و ضمن بیان مشکلاتی که در این مسیر پیش روی شرکت قراردارد از  راشکی مدیرکل شهرکهای صنعتی و بازاری سرپرست بانک سپه تقاضا کرد همه توان خود را در مرتفع نمودن این مشکلات به کار بندند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا