بازدید معاون امور شرکت‌های گروه توسعه ملی و هیات همراه از کارخانه مروارید هامون

به گزارش بیدنا به نقل از روابط عمومی شرکت مروارید هامون، عباس بابا گل زاده طی این بازدید با اشاره به محرومیت استان سیستان و بلوچستان گفت: این مجموعه همانند نگینی چراغ شهرک های صنعتی زاهدان را روشن نگاه داشته است. وی با اشاره به سیاست های کلان گروه توسعه ملی و توجه ویژه مدیران عامل گروه توسعه ملی و گروه توسعه صنایع بهشهر به محرومیت زدایی و توسعه پایدار اضافه کرد: از هیچ تلاشی برای رفع مشکلات این کارخانه دریغ نخواهد شد.

در ادامه پیمان شاهرخی قائم مقام مدیرعامل نیز به تشریح اقدامات انجام شده و مشکلات و موانع موجود پرداخت. سپس ساناز رمضانی معاون استراتژیک و برنامه ریزی به بیان اقدامات انجام شده در این معاونت که شامل پیشرفت ۸۵ درصدی ساخت سوله به مساحت ۲۷۵۵ متر مربع طی سه ماه از اجرای آن و ارائه طرح صابون سازی پرداخت.

دهقانی معاون بازرگانی نیز گزارشی از اقدامات این واحد طی سه ماهه اخیر ارایه کرد و با اشاره به رکورد شکنی بی سابقه تولید و فروش محصولات مروارید هامون از بدو تاسیس، این موفقیت را مرهون کار تیمی و حمایت های همه جانبه مدیرعامل و  هیات مدیره از سیاست های فروش دانست.

صیدایی معاون هماهنگی و اجرایی مدیرعامل به بیان کلیات و سایر موانعی که طی این مدت گریبان گیر مجموعه مروارید هامون بوده است، پرداخت. در نهایت منصوری مدیرعامل این شرکت ضمن قدردانی از معاون امور شرکت‌های گروه توسعه ملی و هیئت همراه خواستار همکاری و مساعدت بیشتر برای دریافت تسهیلات و کمک به رفع موانع این مجموعه شد.

در جریان این بازدید که در روز مبعث رسول اکرم (ص) صورت گرفت از تلاش بی وقفه همکاران در سال جاری تقدیر و در پایان چند اصله نهال به مناسبت مبعث رسول اکرم (ص) کاشته شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا