حمایت های معیشتی از کارگران در اولویت کار مدیران باشد

آیا از شغل و محیط کار خود راضی هستید و اینکه اگر فرصت انتخاب دوباره داشتید چه تصمیمی می‌گرفتید؟

بله خداروشکر در مجموعه مروارید هامون به منظور بالا بردن کیفیت محصول و مشتری مداری، واحد کنترل کیفیت بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد و به خاطر همین توجه و عشق و علاقه شخصی  که به این شغل دارم اگر فرصت مجدد برای انتخاب شغل داشتم باز هم همین مسیر را در پیش می‌گرفتم.

با توجه به سابقه‌ای که دارید شرایط کاری شما طی این سال ها چه تفاوتی با سال های گذشته کرده است؟ آیا تغییر خاصی را شاهد هستید؟

در طول این ۸ سال که من افتخار همکاری با مجموعه بزرگ مروارید هامون را داشته ام فراز و نشیب های زیادی را تجربه کردم که با همکاری و همت کلیه پرسنل و حمایت همه جانبه مدیران سال به سال شاهد پیشرفت و کسب تجربه ارزنده در این مجموعه شده ام. اما امسال بنا بر وضعیت حاکم بر جامعه به خاطر ویروس کرونا و مصرف بیشتر مواد شوینده ما نیز مصمم شدیم کیفیت محصولات خود را بیش از پیش ارتقا داده و الحمدلله با عنایت ویژه مدیرعامل و هیئت مدیره محترم به این موضوع، نتایج مطلوبی هم کسب شد.

دوست داریم یک خاطره شیرین از دوران کاریتان بشنویم.

طی این مدت خاطرات بسیار تلخ و شیرین در محیط کار خود داشته ام ولی شاید دو مورد از  بهترین آنها کسب عناوین مسئول فنی نمونه از معاونت غذا و دارو  و همچنین مدیر نمونه استانی در بخش کنترل کیفیت از اداره کل استاندارد استان سیستان و بلوچستان باشد که  جز با حمایت‌های مجموعه مروارید هامون و همکاری پرسنل واحد کنترل کیفیت تحقق پیدا نمی‌کرد.

 آیا در کنار وظایف شغلی خود به رشته هنری یا ورزشی خاصی علاقه دارید و پرداختن به این مقوله را تا چه حد بر کار و زندگی افراد موثر می دانید؟

بله، بنده در منطقه‌ای از ایران عزیز زندگی می‌کنم که  سوزن دوزی آن شهرت جهانی دارد و  به خاطر علاقه‌ام سعی کردم تمامی دوره های مربوط به گلدوزی و سوزندوزی را بگذرانم و تاثیر مثبت  یادگیری این هنر اصیل در شغل و زندگی خانوادگی ام را به عینه مشاهده کردم. به همکارانم توصیه می‌کنم در کنار فعالیت کاری به علایق خود نیز بپردازند.

به طور کلی کارگران نیازمند چه حمایت هایی هستند؟

ضعیف ترین قشر جامعه، کارگران زحمتکش می باشند لذا با توجه به شرایط سخت اقتصادی این روزهای دنیا که ایران نیز از آن مستثنا نیست حمایت های معیشتی باید در اولویت باشد. در این جا جا دارد از سیاست های کلان مدیرعامل توسعه صنایع بهشهر قدرانی شود که پرنسل خود را در مناسبت های امسال فراموش نکردند و در شب یلدا سفره ما را رنگ و لعاب داده‌اند.

در پایان اگر صحبت خاص دیگری دارید بفرمایید.

در محیطی که در آن اغلب کارکنان به ارزش های سازمان احترام می گذارند و با تمام وجود به آن پایبند هستند، نه فقط یک محیط کار بلکه محیط زندگی واقعی است و بنده امیدوارم این ارزش ها هم برای ما و هم برای نسل های آینده باقی بماند.

برای کلیه پرسنل و همکاران مجموعه بزرگ توسعه صنایع بهشهر آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم ویروس منحوس کرونا هر چه زودتر از بین برود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا