رعایت حقوق کارگری در مروارید هامون از اولویت هاست

خودتان را برای خوانندگان ما معرفی کنید و بفرمایید از چه سالی به گروه شوینده پیوستید؟

بنده لطفعلی حیدری در سال ۱۳۵۴ به عنوان نیروی فنی بخش فلزکاری  وارد مجموعه تولی پرس شدم و تا پایان دوره خدمت خود در آن مجموعه بودم. بعد از بازنشستگی، اوایل سال ۱۳۹۰ با دعوت مدیرعامل وقت شرکت مروارید هامون برای تجهیز و تعمیر خط تولید پودر دعوت به همکاری شدم. هم اکنون مدت ۸ سال هست که با این شرکت همکاری دارم. در طی این مدت با تجهیز و تعمیر خط تولید پودر، تهیه دستگاه میکسر برای تولید مایعات و پودر کفشوی، اتوماتیک کردن دستگاه دربند شامپو،‌ راه اندازی خط تولید بطری مایع ظرف اقدامات اساسی در مروارید هامون صورت گرفته است. زمانی که وارد مجموعه شدید در چه بخشی مشغول بودید و هم اکنون در کدام قسمت مشغول به خدمت هستید؟

از ابتدا به عنوان مشاور فنی بوده و هم اکنون نیز در این سمت به خانواده بزرگ مروارید هامون خدمت می‌کنم.

آیا در حال حاضر از شغل و محیط کار خود راضی هستید؟

بی شک راضی هستم و اگر خداوند عمر دوباره به من می داد باز هم همین مسیر را پیش می گرفتم و برای این که در توسعه و نوآوری شرکت مروارید هامون ایفای نقش کرده ام به خود می‌بالم و خداوند منان را شکرگزار هستم.

با توجه به سابقه بالایی که دارید شرایط کاری شما طی این سال ها چه تفاوتی با سال های گذشته کرده است و شاهد چه تحولاتی در روند کاری خود بوده اید؟

تفاوت از زمین تا آسمان است. با توجه به تجربیات بنده طی مدت همکاری و علاقه‌ ام به تعمیر و راه اندازی خطوط برای سهولت کار کارگران عزیز در این مدت شاهد اتفاقات زیادی بوده‌ام، از جمله تحریم هایی که به کشور عزیزمان تحمیل شد باعث شد که خرید دستگاه ها سخت و گاهی غیر ممکن شود لذا مجبور به تعمیر یا تهیه نمونه بومی محصول شدیم و قطعا در این مسیر اتفاقات تلخ و شیرین زیادی همراه ما بود.

دوست داریم یک خاطره شیرین از دوران کاریتان بشنویم.

خاطره خوب من برمی‌گردد به ابتدای فعالیت بنده در صنعت شوینده، سال ۵۸ در اوایل انقلاب اسلامی یک واحد سولفوناسیون (تولید اسید) که تجهیزات آن تا قبل از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از کشور ایتالیا وارد می‌شد را صفر تا صد به صورت بومی با همکاری چند نفر از دوستانم تولید کردیم و این اتفاق ۳ سال طول کشید تا به بهره‌ برداری برسد و نتیجه آن خوشایندترین اتفاق زندگی کاری بنده بود. درآن زمان مورد تشویق هم قرار گرفتم و شاید همان تشویق بود که بنده را مصمم به ادامه کار در این صنعت کرد و سبب شد که همچنان راغب به فعالیت و خدمت رسانی در این حوزه باشم.

چه درخواست یا صحبتی با مدیران، جهت بهبود اوضاع کاری یا شرایط پرسنل شرکت دارید؟

پیشنهاد می کنم مسئولان عزیز مروارید هامون با حمایت های شرکت معظم توسعه صنایع بهشهر نسبت به تهیه دستگاه های نو و به روز و افزودن خطوط بیشتر جهت تولید سایر اقلام بهداشتی دراین کارخانه که ظرفیت بالایی دارد، اقدام عملیاتی نمایند.

 به طور کلی کارگران نیازمند چه حمایت هایی هستند؟

خوشبختانه طی سال های اخیر مسئولین شرکت مروارید هامون با حمایت های تیم مدیریتی و رکورد شکنی فروش و استفاده از حداکثر ظرفیت تولید موجب شدند که حقوق کارگران عزیز به موقع پرداخت شود و الحمدالله در خانواده بزرگ مروارید هامون رعایت حقوق کارگری در اولویت قرار دارد.

در پایان اگر صحبت خاص دیگری دارید بفرمایید.

در آخر از همکاری و همراهی کلیه پرسنل مروارید هامون تشکر می‌کنم و برای همه آنها آرزوی موفقیت و سلامتی دارم.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا