نشست تعاملی واحدهای روابط عمومی هلدینگ مدیریت صنعت شوینده

به گزارش بیدنا به نقل از روابط عمومی مدیریت صنعت شوینده، در این نشست سرپرست روابط عمومی مدیریت صنعت شوینده، مدیران روابط عمومی شرکت‌های پاکسان، گلتاش، آلی‌شیمی و مروارید هامون، کارشناسان واحد روابط عمومی و واحد فناوری اطلاعات حضور داشتند و به بیان نقطه‌نظرات خود پرداختند.

در بخش ابتدایی، حاضران با ابراز امیدواری برای تداوم این نشست‌ها، برخی از چالش‌ها و چشم‌اندازهای اصلی واحدهای متبوع را بازگو کردند و به‌اتفاق بر این موضوع تأکید داشتند که تدوین سند جامع اصلی‌ترین نیاز کنونی برای حرکت نظام‌مند واحدهای روابط عمومی این گروه به سمت اهداف مشخص سازمانی است.

علاوه بر سند جامع روابط عمومی، جلسه با بیان چالش‌های دیگری ادامه یافت که از نکات جالب توجه آن می‌توان به تأکید بر استفاده از نیروها و ظرفیت‌های داخل گروه و هم‌افزایی و تعامل بیشتر (به‌ویژه میان کارشناسان این واحدها) اشاره کرد.

در پایان این نشست،سیدامیر محمودی سرپرست روابط عمومی شرکت مدیریت صنعت شوینده، ، با اشاره به اینکه یکی از گام‌های ضروری برای تدوین سند جامع با پیگیری‌های مؤثر در جهت تجمیع اطلاعات و ایجاد پایگاه متمرکز دادگان واحدهای روابط عمومی برداشته شده، افزود که در آینده با هم‌فکری و کنش فعالانۀ مسئولان این واحدها، به‌ویژه مدیر روابط عمومی شرکت پاکسان و همچنین، همراهی و هم‌افزیی و حمایت مدیران ارشد شرکت‌ها، به‌سرعت تدوین شود تا این واحدها در قالب سند جامع منسجم‌ترفعالیت کنند و ابزاری پویا، کارآمد و مؤثر در نیل گروه به اهداف تعیین‌شده باشند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا