انتصاب معاون جدید برندینگ و بازاریابی شرکت مدیریت صنعت شوینده

به گزارش بیدنا به نقل از روابط عمومی شرکت مدیریت شوینده، در این مراسم، نعمت‌الهی ضمن آرزوی موفقیت برای معاون جدید، به حساسیت و اثربخشی عملکرد این معاونت در کل شرکت‌های تابعه اشاره کرد و افزود : با توجه به جایگاه مدیریتی و نظارتی این شرکت به‌عنوان سهام‌دار عمدۀ برزگ‌ترین گروه کارخانجات صنعت شویندۀ کشور، معاونت برندینگ، بازرگانی و بازاریابی از ساختارهای مهمی است که با برنامه‌ریزی ضابطه‌مند و علمی، سیاست‌ورزی‌ متناسب و تعیین و تبیین راهبردها و خط‌مشی‌های میان‌مدت و بلندمدت، می‌تواند هستۀ مزیت رقابتی این گروه در صنعت شوینده باشد و درنهایت، با کارایی و توان مضاعف، حرکت به سمت جهش تولید را برای شرکت‌های تابعه هموار سازد.

لازم به ذکر است که پیش از این، محسن خبازی کناری در سمت مذکور فعالیت می‌کرد و با تصمیم مدیرعامل، حسینی‌نسب‌ـ مدیر توسعۀ بازار شرکت مدیریت صنعت شوینده جانشین ایشان شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا