استراتژی مدیریت جدید این مجموعه بر جهش کمی و کیفی تولید استوار است

وی از سال ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۶ در کسوت مدیر بازاریابی و خدمات مشتریان شرکت به پخش به کار مشغول شد و از سال ۱۳۹۶ تا کنون نیز مدیریت توسعه بازار شرکت مدیریت صنعت شوینده را به عهده دارد.

بازاریابی و توسعه بازار، چالش اصلی شرکت ها

حسینی نسب در خصوص بازاریابی و توسعه بازار می گوید: چالش اصلی شرکت ها در حوزه بازار می باشد، جایی که تمامی تلاش های یک شرکت قرار است به ثمر بنشیند و بقای سازمان تضمین شود. مفاهیمی از قبیل توسعه بازار و محصول در این حیطه می گنجد. در این جا اصل نخست حفظ و تقویت مشتریان و بازار موجود و بعد نفوذ در بازارهای جدید است. با توجه به زنجیر وار بودن فرآیند ایجاد ارزش برای مشتری، داشتن اطلاعات به موقع از بازار ضروری است . رصد بازار و رقبا، شناسایی موقعیت های جدید بازار و ارائه پیشنهادات به موقع می تواند منجر به حفظ و در نهایت افزایش سهم بازار در گروه های کالایی گردد. برای مثال زمانی که حضور ویترینی برند لیدر صابون های حمام تکی سلفونی در بازار با کاهش همراه شد، ایده جایگزینی توسط این امور مطرح شد و شرکت گلتاش به عنوان مجری، تولید صابون گل بو را شروع کرد و توانست در مدتی محدود حضور موثری در بازار داشته باشد.

 چشم انداز بازار:

مدیر توسعه بازار شرکت مدیریت صنعت شوینده معتقد است : عوامل زیادی در آینده بازار را تحت تاثیر قرار خواهد داد از آن جمله و در فروش می توان به مواردی نظیر افزایش سهم فروش در فروشگاه ها و سوپرمارکت های زنجیره ای و فروشگاه های با تابلو مشترک، روش های بازاریابی چند سطحی (MLM) ، افزونه های موبایلی، سایت ها و شبکه های اجتماعی اشاره کرد. پارادایم های نوینی هم برای محصولات مطرح است برای مثال در صنعت صابون که توسط صنایع شامپو و مایعات دستشویی تهدید می شود، راه خارج شدن از فشار و از دست نرفتن اندازه بازار تنوع در رایحه، افزودن ادعاهایی در خصوص آرایشی بودن، پزشکی و سلامتی (کنترل وزن) در حال پیدایش است. همچنین در زمینه تولید هم تغییراتی نظیر تولید بدون کارخانه و مدیریت برند مطرح است و با در نظر گرفتن جمیع جهات می توانیم با استفاده از توانمندی های موجود آینده را خودمان بسازیم.

تغییر مدیریت هلدینگ و چشم انداز شرکت:

وی دلیل توفیق و ماندگاری سازمان های موفق در این حوزه را دو عامل برندها و نیروی انسانی می داند و سخنان خود را این گونه ادامه می دهد: در گذشته مدیران زیادی از دل و جان برای این مجموعه زحمت کشیده اند و این رویه در آینده همچنان ادامه خواهد داشت. با حضور مدیریت ارشد جدید مجموعه جناب آقای نعمت اللهی و افق دید و تاکید ایشان در خصوص توسعه و جهش در کمیت و کیفیت تولید؛ می توان از تمامی پتانسیل های موجود در گروه بهره بیشتری برد و قطعا با همت همکاران، آینده روشن و خوشایندی برای این مجموعه می توان متصور شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا