رونمایی از سند جدید برنامه استراتژیک شرکت مارگارین

به گزارش بیدنا به نقل از روابط عمومی مارگارین، در این نشست ابتدا مدیر برنامه ریزی استراتژیک شرکت مارگارین گزارشی از نحوه تدوین ارکان جدید برنامه استراتژیک سازمان شامل مدل استفاده شده، تشکیل و برگزاری کمیته های مختلف، انجام مصاحبه با برخی ذینفعان و تجزیه و تحلیل موارد عنوان شده و نیز استفاده از خروجی مطالعه نیازها و انتظارات ذینفعان ارائه نمود.
همچنین مشاور برنامه ریزی استراتژیک شرکت ضمن یادآوری اینکه کلیه ارکان جدید با دورنمای ۳ ساله و تا پایان سال ۱۴۰۳ تدوین شده اند به تشریح ارکان جدید پرداخت و یادآور شد: ارکان جدید شامل بیانیه چشم انداز، بیانیه ماموریت، ارزش های بنیادین ، اهداف کلان و راهبردهای اصلی شرکت می باشد.
ایشان افزود: به منظور تبیین مناسب تر مسیر پیش روی شرکت، راهبردها در سه حوزه عمومی، خانوار و صنف و صنعت به صورت مجزا استخراج شده اند تا بتواند راهگشای سیاست ها و تصمیمات مدیران در هر یک از حوزه ها باشد.
در ادامه مدیرعامل شرکت مارگارین ضمن تاکید بر اینکه مدیران در انجام وظایف اصلی خود بایستی آینده نگری و داشتن دورنما در تصمیمات و سیاست ها  را سرلوحه قراردهند، خاطرنشان کردند: کلیه مدیران باید در حیطه وظایف خود ضمن انجام فعالیت های روزمره نگاهی به توسعه و چشم انداز پیشرو شرکت داشته باشند.
ویاظهار داشت: مطالعه بازار و انجام تحقیقات در حوزه محصولات جدید بسیار حایز اهمیت می باشد و در این راستا نباید از نقش کلیدی و موثر واحد تحقیق و توسعه در دستیابی به اهداف تعیین شده غافل ماند بلکه بایستی به تقویت و حمایت همه جانبه از این واحد پرداخته شود.
خلخالی در پایان از کلیه مدیران شرکت خواست که در تحقق چشم انداز از مسیر راهبردهای ترسیم شده جدیت و تلاش را چاشنی کار خود کرده و تاکید کرد که کلیه اهداف، برنامه ها و همچنین اقدامات واحدها بر اساس ارکان جدیدی که به تصویب رسیده، بازنگری شوند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا