تقویت زنجیره همکاری شرکت های توسعه صنایع بهشهر موجب تحقق اهداف گروه خواهد شد

“فریبرز سیف الهی” مدیر آزمایشگاه واحد تحقیق و توسعه مارگارین در رابطه با مزیت های تعامل و همکاری های درون گروهی گفت: در حال حاضر این تعامل در شرکت های تابعه گروه توسعه صنایع بهشهر به صورت زنجیره وار در حال انجام است.

وی در رابطه با بومی سازی ماده اولیه راهبردی صنعت شوینده در توسعه صنایع بهشهر اظهار داشت: زمینه این همکاری از آن جا شکل گرفت که به طور معمول بخشی از مواد اولیه مورد نیاز در شرکت های تولید کننده محصولات آرایشی و بهداشتی می تواند از شرکت هایی نظیر ما که کار تصفیه و فرآوری روغن را انجام می دهند، تامین شود.

سیف الهی یادآور شد: در بخشی دیگر از این زنجیره همکاری نیز یکی دیگر از شرکت های زیرمجوعه گروه به نام بهپاک قرار دارد. در واقع این شرکت با روغنکشی دانه های روغنی، بخشی از ورودی شرکت مارگارین که همان روغن خام است را تامین می کند، از سویی ما نیز با تصفیه و فرآوری آن قسمتی از نیاز شرکت های تولیدکننده محصولات آرایشی و بهداشتی را تامین می کنیم و به این ترتیب زنجیره همکاری میان شرکت های گروه بهشهر شکل می گیرد.

مدیر آزمایشگاه واحد تحقیق و توسعه مارگارین تاکید کرد: از آن جا که منافع شرکت های گروه هم راستا با منافع کل گروه است چنین هم افزایی هایی موجب پیشرفت همه اعضای گروه و پیشبرد اهداف کل مجموعه خواهد بود و ما نیز در همین راستا همکاری بسیار خوبی با شرکت های گلتاش، پاکسان، آلی شیمی و … داریم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا