مدیران به خواسته های کارگران توجه بیشتری داشته باشند

زمانی که وارد مجموعه شدید در چه بخشی مشغول بودید و هم اکنون چه وظیفه ای بر عهده دارید؟

شروع کار بنده در شرکت از سال ۷۵ به صورت روزمزد بود و در سال ۷۶ در واحد بسته‌بندی به صورت قراردادی استخدام شدم. سال ۷۸ تا سال ۸۷ در واحد لیفتراک به صورت قراردادی به فعالیت خود ادامه دادم. پس از آن به علت تعدیل نیرو، در قسمت ایاب و ذهاب زیر نظر شرکت پیمانکاری به عنوان راننده مشغول به کار شدم .پس از گذراندن دوره آموزشی امداد و کمک های اولیه در سال ۸۹ مجددا به شرکت مارگارین (واحد بهداری) برگشتم و در حال حاضر به عنوان راننده آمبولانس مشغول به کار هستم.

آیا از شغل و محیط کار خود راضی هستید ؟

از کارم بسیار راضی هستم و اگر فرصت انتخاب دوباره داشتم باز هم تمایل داشتم در همین شرکت و در واحد بهداری در خدمت پرسنل مارگارین باشم.

با توجه به سابقه بالایی که دارید شرایط کاری شما طی این سال ها چه تفاوتی با سال های گذشته کرده است؟ آیا تغییر خاصی را شاهد هستید؟

در طی این ده سال سابقه ام در واحد بهداری تجربه‌های خوبی کسب کردم که در زندگی شخصی‌ام خیلی مؤثر بوده و تأثیرات مثبتی داشته است .

دوست داریم یک خاطره شیرین از دوران کاریتان بشنویم.

خاطره‌ای که یادم هست مربوط به مسابقات دهه فجر سال ۹۶ می‌باشد که مدیرعامل وقت شرکت مارگارین آقای شمس هم در مسابقات فوتسال شرکت کرده بودند که موجب تعجب و خوشحالی و دلگرمی کارگران شده بود. این اتفاق باعث شد حس صمیمیت خوبی بین پرسنل شرکت و مدیریت ایجاد شود.

آیا در کنار وظایف شغلی خود به رشته هنری یا ورزشی خاصی علاقه دارید و پرداختن به این مقوله را تا چه حد بر کار و زندگی افراد موثر می دانید؟

فوتبال، تنیس روی‌ میز  و والیبال بازی می کنم. ورزش اثرات مثبت بسیاری در کار و زندگی افراد چه از بعد روحی و روانی و چه بعد سلامت جسمانی می تواند داشته باشد.

چه درخواست یا صحبتی با مدیران، جهت بهبود اوضاع کاری یا شرایط پرسنل شرکت دارید؟

درخواست من این است که مدیران به خواسته های کارگران توجه داشته باشند و به نظرات آن ها اهمیت بدهند و سعی کنند رابطه و برخورد صمیمی همراه با احترام متقابل برای بالابردن راندمان کاری با کارگران داشته باشند.

به طور کلی کارگران نیازمند چه حمایت هایی هستند؟

در این مورد موضوعی که به ذهنم می رسد این است که پیمانکاری در تمام قسمت ها (واحدها) برداشته شود و همه پرسنل به طور قراردادی در یک سطح مشغول به کار شوند.

در پایان اگر صحبت خاص دیگری دارید بفرمایید.

برای شرکت معظم مارگارین و همه همکاران پرتلاشم آرزوی موفقیت روزافزون دارم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا