پیام تبریک دکتر خلخالی به مناسبت سالگرد تاسیس شرکت مارگارین

بیستم دی ماه هر سال تداعی کننده تلاش جمعی از بزرگان و کارآفرینان برای تحولی عظیم در صنعت تولید روغن کشور با نام تجاری مارگارین می باشد که با استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های خود در جهت توسعه و رونق اقتصادی گام براشته اند.
امروز در حالی شصت و هفتمین سالروز تاسیس شرکت مارگارین را پاس می داریم که این شرکت در یک سال اخیر به فضل الهی و به برکت همراهی و راهبری اعضای محترم هیئت مدیره و تلاش و همکاری بی وقفه مدیران و همکاران ارجمند گامهای بلند و موثری در پیشبرد اهداف شرکت و توسعه برنامه های اقتصادی برداشته و به نتایج ارزشمندی در زمینه تولید و تامین مواد اولیه در شرایط خاص کنونی دست یافته ایم .
تمام اهتمام و تلاش هیات مدیره محترم و تیم مدیریتی شرکت، ساماندهی امور، تقویت و تحکیم زیرساخت ها، بهبود عملکرد و برداشتن گام های بلندتر برای احیای نام شرکت و دستیابی به جایگاه مترقی است و بر این باوریم که تحقق این مهم جز با مشارکت، انسجام و همگرایی، همراهی و همدلی تک تک شما همکاران عزیز میسر نخواهد بود.
در پایان، مراتب قدردانی و سپاس خود را خدمت همه همکاران محترم ابراز داشته و سعادت، کامیابی و سلامتی شما عزیزان را از خداوند متعال آرزومندم. امیدوارم با تلاش و کوشش مضاعف و با همدلی و وفاق بتوانیم ضمن تحقق چشم انداز شرکت مارگارین، همچون گذشته در این صنعت پیشرو باشیم.
 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا