نهضت سردار سلیمانی بر مبنای پایداری و استقامت در برابر ظلم و ناعدالتی پایه گذاری شده است

حسن خلخالی مدیرعامل شرکت مارگارین با بیان این مطلب گفت: دشمن به تصور باطل خود فکر می کرد با ترور حاج قاسم محور مقاومت هم به پایان می رسد اما نمی دانست که با این عمل وقیحانه و نسنجیده نه تنها محور مقاومت متوقف نخواهد شد بلکه با انسجام بیشتر و جدیتی چند برابر و تقویت روحیه ایثار و مبارزه با استکبار به کار خود ادامه خواهد داد.

وی در رابطه با لزوم ادامه دادن راه این شهید گرانقدر گفت : همان طور که رهبر انقلاب فرمودند حاج قاسم به شدت انقلابی و پایبند به خط نورانی و مبارک امام بود و انقلاب و انقلابی‌گری خط قرمز قطعی او بود. لذا ما با توجه به اهداف  مکتب سردار سلیمانی یعنی جهاد و ایثار در راه انقلاب و کشور اجازه ندهیم که هیچ وقت انقلاب و نظام جمهوری اسلامی به دست نا اهلان بیافتد و مشعل انقلاب را همیشه روشن نگه داشته و دشمن را به زانو در خواهیم آورد.

خلخالی در ادامه گفت : نهضت سردار سلیمانی بر مبنای پایداری و استقامت در برابر ظلم و ناعدالتی پایه گذاری شده و ما نبایستی اجازه بدهیم که زورگویان و جباران زمان تمامیت ارضی و استقلال کشور را تهدید کنند چرا که مردم ایران نشان دادند در همه حال ملت روزهای سخت هستند و هیچگاه از آرمان های انقلاب کوتاه نمی‌آیند بلکه در حمایت از مستضعفان و ستمدیدگان جهان همیشه پیش قدم خواهند بود.

وی پیرامون تاثیرات وجودی این شهید والا مقام در عرصه های گوناگون مدیریتی به ویژه در عرصه اقتصادی یادآور شد: وقتی می خواهیم در مورد یک اقتصاد قوی حرف بزنیم باید بدانیم که پشتوانه این اقتصاد دو عامل امنیت و استقلال می باشد که سردار سلیمانی با تلاش هایی که انجام دادند توانستند این دو پشتوانه مهم را به نحو احسنت برایمان به ارمغان بیاورند و بعد از این وظیفه ما سربازان جنگ اقتصادی است که با سرلوحه قرار دادن به فرموده های رهبر عزیزمان که چراغ راه حرکتمان است  و با تلاش و همت خود نگذاریم تا دشمن به اهداف شوم خود دست یابد.

مدیرعامل شرکت مارگارین اضافه کرد : حاج قاسم سلیمانی علاوه بر این که یک چهره ملی تاثیر گذار بودند در سطح بین المللی هم شخص شناخته شده و موثری بودند پس میراث برجای مانده از ایشان را باید در سطح خیلی گسترده و بین المللی مشاهده کنیم چرا که توانستند گروه خونریز داعش را به عنوان تهدید جهانی سرکوب کنند . این شهید والامقام هرگز فکری جز حرکت برای عزت اسلام و مظلومان جهان در سر نداشت و زندگی خود را صرف مبارزه با ظالمان کرد و همواره نگاهش را به افق نگاه مقام معظم رهبری جمهوری اسلامی دوخته بود.

وی در پایان اظهار داشت : با توجه به اعتقاد راسخ سردار سلیمانی و عزم و اراده استوار و همچنین ارتباط بسیار محکم ایشان با خدا و این که این شخصیت بزرگ، خود را سرباز وطن می دانست و در همه تصمیم ها مطیع امر ولایت فقیه بود، می توان این ویژگی ها به خصوص توکل به خدا و پیروی از رهبر معظم انقلاب را در همه زمینه های مدیریتی سرلوحه کار قرار داد. همچنین مدیریت، شجاعت ، اخلاص و سعه صدر از ویژگی های بارز ایشان بود که در حقیقت مجموعه ای سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و نظامی را مدیریت می‌کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا