بهره گیری از تجربیات پرسنل با سابقه، شرایط بهتری برای شرکت رقم خواهد زد

از سوابق کاری خود طی سال های حضورتان در شرکت مارگارین بگویید.

از سال ۱۳۶۸در واحد صابون سازی کارخانه مارگارین مشغول به کار شدم . پس از مدت کوتاهی عازم خدمت مقدس سربازی شدم و از سال۱۳۷۴ مجدداٌ به استخدام قراردادی شرکت درآمدم و مدت یک سال در واحد بسته بندی و بعد ، مدت طولانی در واحد آزمایشگاه ، سپس در واحد انتظامات و آتش نشانی و بعد از آن به واحد منابع انسانی ناظرکار فرما در رستوران و مدتی نیز در قسمت خدمات اداری و رفاهی و ایاب وذهاب مشغول به کار شدم و اکنون مدت بیست وشش سال است که در این شرکت خدمت می کنم.

آیا از دوران کاری خود رضایت دارید؟

بنده به جهت این که وظیفه خدمت رسانی به هم میهنانم را دارم از شغل خود  بسیار راضی هستم و معتقدم هر فردی محیط کار خودش را خودش می سازد و از این رو می تواند با ایجاد صمیمیت ، مثبت اندیشی و بهره گیری از روحیه عالی و ترتیب دادن محیطی دوستانه ، فضای کاری قابل قبول و دلنشینی بسازد.

تجربیات سال های کاری چه تغییری در دیدگاه شما نسبت به زندگی به وجود آورده است؟

اگر فرصت انتخاب و تصمیم گیری دوباره داشتم قطعا درکنار کار به تحصیلات خود نیز ادامه می دادم چرا که به تجربه دریافته ام، تجربه و تحصیلات می توانند مکمل خوبی برای یکدیگر باشند و این گونه بهتر می توان مسیر ارتقا و پیشرفت را طی کرد.

شرایط کاری شما طی سال های اخیر چه تفاوت هایی با گذشته دارد؟

باتوجه به بالارفتن سابقه کار، انسان به مهارت ها و تجربیات بیشتری دست می یابد که در طول مسیرکاری و زندگی باعث رفع مشکلات پیش رو خواهد شد . طی این سال ها در تولید کارخانه تغییرات مثبتی دیده می شود به طوری که درسال های گذشته میزان تولید کم ودستگاه ها قدیمی و فرسوده بود اما بحمدالله طی این سال ها هم مقدار تولید افزایش یافته و هم دستگاه های جدید در کارخانه جایگزین شده است و مهم تر از همه بالارفتن سطح دانش و مهارت های پرسنل و همکاران است .

از خاطرات شیرین دوران کاری خود بگویید.

البته دوران کاری بنده مملو از خاطرات شیرین فراوانی است که می توانم به دو مورد آن اشاره ای داشته باشم . اول این که برای نخستین بار همکاران به همراه خانواده هایشان درجشن تولد مارگارین گردهم آمدند وساعاتی در کنار هم خوش بودند و مورد دوم که خاطره شیرین و به یاد ماندنی است و  همه همکاران گروه بزرگ توسعه صنایع بهشهر در آن سهیم بودند افتتاح سالن ورزشی آفتاب و برگزاری اولین دوره جشنواره ورزشی گروه توسعه صنایع بهشهر در مارگارین است که مسئولیت اجرای جشنواره به عهده بنده بود (با کمک آقایان داودآبادی واحمدی منش) که جا دارد اینجا از زحمات آقای دکترشمس مدیر عامل وقت شرکت مارگارین به دلیل توجه ویژه ایشان به پرسنل و احداث سالن ورزشی  آفتاب و همچنین آقایان دکتریوسفی و دکتر فاطمی جهت برگزاری جشنواره ورزشی گروه توسعه صنایع بهشهر تشکر کنم.

از فعالیت های ورزشی خود در کنار فعالیت های کاریتان بگویید؟

بنده از بدو ورود به شرکت درکنار کار به فعالیت های ورزشی (فوتبال ، فوستال ، والیبال، تنیس روی میز و شنا) می پرداختم البته به رشته فوتبال بسیار علاقه داشتم و به صورت حرفه ای آن را دنبال می کردم. ورزش همواره در روند کاری بنده بسیار موثر بوده است و اعتقاد دارم انسان ورزشکار با روحیه عالی می تواند کار و وظایف خود را بهترانجام دهد.(عقل سالم دربدن سالم است).

اگر صحبتی با مدیران و تصمیم گیران مجموعه کاری خود دارید، بفرمایید.

درخواستم از مدیران این است که از تجربه و دانش پرسنل با سابقه بیشتر استفاده کنند چرا که تجربه و مهارت درکنار نیروی جوان و تحصیل کرده شرایط و اوضاع کاری بهتری برای شرکت رقم خواهد زد. از سویی کارگران نیازمند حمایت های کاری و بالابردن سطح دانش و مهارت های خود در زمینه وظایف کاریشان هستند.

و سخن آخر …

در پایان از حمایت های همه جانب آقای دکترخلخالی مدیرعامل محترم شرکت مارگارین از کارگران مجموعه ، قدردانی می کنم و برای گروه توسعه صنایع بهشهر آرزوی سربلندی و سرافرازی روز افزون دارم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا