شرکت صنایع بسته‌بندی ایران را باید به دوران طلایی گذشته بازگردانیم

به گزارش بیدنا به نقل از مدیریت ارتباطات و اطلاع‌رسانی، این مطلب را دکتر فرهاد تقوامنش عضو هیأت مدیره وبشهر و معاون امور شرکت‌ها و مجامع در مراسم معارفه مهدی روحانی مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت صنایع بسته‌بندی ایران که با حضور اعضای هیئت مدیره و مدیران در محل این شرکت برگزار شد، عنوان کرد.

وی افزود: مدیرعامل جدید شرکت بسته‌بندی از بدنه این شرکت انتخاب شده و از خود شما محسوب می‌شود و دارای شاخصه‌های پاکدستی و جهادی است.

دکتر تقوامنش ادامه داد: وظیفه ما پاسداری و صیانت از اموال شرکت بسته‌بندی است بنابراین شما هم ادامه‌دهنده رشد و توسعه برای رسیدن به دوران شکوفایی باشید.

معاون امور شرکت‌ها و مجامع با تأکید بر ضرورت جانشین‌پروری گفت:همه وظیفه داریم به مدیران میانی بیشتر بها دهیم تا آنان با جانشین‌پروری تحول و شکوفایی را به فضای اقتصادی شرکت‌ها بازگردانند.

وی تصریح کرد: تحقیق و توسعه را جدی بگیرید و ماشین‌آلات را به‌گونه‌ای نوسازی کنید که هرگز شاهد توقف تولید نباشیم.

عضو هیئت مدیره وبشهر پس از معارفه مدیرعامل شرکت بسته‌بندی از تمامی خطوط تولید، تعمیرگاه و انبار این شرکت بازدید به‌عمل آورد.

همچنین در ادامه دکتر تقوامنش با حضور در شرکت پاکسان ضمن دیدار با مدیرعامل این شرکت از کلیه خطوط این شرکت و همچنین شرکت یاران توسعه دیدن کرد.

وی ضمن گفت‌وگو با مدیران و کارکنان خطوط تولید، انبار و آزمایشگاه بر استفاده از ظرفیت‌های جوانان نخبه و شرکت‌های دانش بنیان تأکید کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا