تغییر در شرکت های سرمایه گذاری ساختمان و زرین ذرت شاهرود

به گزارش بیدنا به نقل از روابط عمومی گروه توسعه صنایع بهشهر، با تصمیم هیئت مدیره شرکت های سرمایه گذاری ساختمان و زرین ذرت شاهرود و با حکم مجید محسنی مجد مدیر عامل گروه توسعه صنایع بهشهر مدیران عامل این شرکت ها تودیع و معارفه شدند.

بر اساس این گزارش علیرضا خلیلی نیا جایگزین محمد بهرامی در شرکت سرمایه گذاری ساختمان و محمد بهرامی نیز در شرکت زرین ذرت شاهرود جایگزین مسعود جواهریان شد و از خدمات مسعود جواهریان در شرکت زرین ذرت تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم که با حضور علی ملکی عضو هیئت مدیره و معاون امور شرکت ها و مجامع گروه توسعه صنایع بهشهر و اعضاء هیئت مدیره شرکت های صادراتی زرین ، سرمایه گذاری ساختمان و زرین ذرت شاهرود برگزار شد، علی ملکی ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و قبولی طاعات و عبادات حاضرین توجه به حقیقت شب های قدر، رضایت پروردگار و دوری از تعلقات دنیوی و توجه و ارتباط با ذات اقدس ربوی را از مهمترین شاخصه های معنوی ماه مبارک رمضان و شب های مقدس قدر بیان نمود.

وی در ادامه با اشاره به تصمیمات اخذ شده مبنی بر تغییر و تحولات در این دو شرکت و همچنین استعفا برخی از اعضا هیئت مدیره به جهت حضور در دیگر شرکت ها را از دلایل اصلی این تغییرات عنوان کرد و گفت: تغییرات جزء لاینفک عمر مدیریتی در همه شرکت هاست و همه ما بارها این تغییرات را تجربه کرده ایم و به هیچ وجه نشانه کم کاری و ضعف مدیریتی این عزیزان نبوده و هدف ما در مجموعه بهشهر نیز استفاده حداکثری از دانش و تجربیات مدیران عامل و هیئت مدیره ها است و از مدیران عامل جدید خواست کرامت و امنیت شغلی کارکنان شرکت های متبوع خود را در نظر داشته باشند.

علی ملکی ایجاد نشاط و پویایی و همچنین بهره مندی از دانش، تفکرات و تجربیات مدیران را از دیگر علل تغییرات برشمرده و عنوان داشت: حضور طولانی مدت مدیران در مجموعه ها موجب یک نواختی برای خود مدیر خواهد بود و لازم است با بررسی دقیق و رصد تحولات شرکت ایده ها و تجربیات جدید به شرکت تزریق شود.

گفتنی است محمد سپهر و محمدرضا شریفی اعضا هیئت مدیره شرکت زرین ذرت شاهرود نیز به جهت استعفا از هیئت مدیره خارج شده و محمد بهرامی و محسن شریفی نسب به عنوان اعضا جدید معرفی شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا