بازدید معاون امور شرکت هاو مجامع وبشهر از برج صدف کیش

به گزارش بیدنا به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری ساختمان گروه صنایع بهشهر، مهدی محمدی، معاون امور شرکت ها و مجامع و عضو هیات مدیره شرکت توسعه صنایع بهشهر و بابک اسدزاده، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری ساختمان گروه صنایع بهشهر تهران از واحدهای تجاری برج صدف کیش بازدید نمودند.

 

ضمن این بازدید جلسه ای با حضور بعضی از اعضای هیات مدیره برج صدف و مستاجرین تشکیل شده و حاضرین در جریان مسائل و مشکلات مختلف این برج قرار گرفتند.

محمدی  ضمن تقدیر ازعملکرد و نقش موثر شرکت ساختمانی بهشهر و زحمات پناهی در راه اندازی واحدهای تجاری بر استفاده از همه ظرفیت های هلدینگ بهشهر در راستای کمک هر چه بیشتر به رونق واحدهای تجاری به منظور ایجاد ارزندگی و ارزش افزوده و حفظ منافع سهامداران تاکید نمود.

همچنین وی در ادامه بازدید از یکی از بزرگترین فروشگاههای زنجیره ای مستقر در این برج، بر لزوم تعامل این فروشگاه با شرکت های زیر مجموعه هلدینگ بهشهر و همکاری در زمینه فروش محصولات غذایی و بهداشتی این شرکت ها از طریق این فروشگاه تاکید کرد

 

علی محمد پناهی، نماینده شرکت سرمایه گذاری ساختمان گروه صنایع بهشهر و عضو هیات مدیره برج صدف کیش نیز گزارش کاملی از روند راه اندازی واحدهای تجاری در دوسال گذشته در راستای ایجاد رونق در فضای تجاری برج را ارایه نمود.

گفتنی است بخش عمده واحدهای تجاری برج صدف کیش در مالکیت مشترک شرکت سرمایه گذاری ساختمان گروه صنایع بهشهر و شرکت سرمایه گذاری اقتصاد نوین می باشد که راه اندازی این واحدها باعث رونق برج صدف و ایجاد ارزش افزوده عمده برای واحدهای تجاری شده است.

 

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا