خبر خوش مدیرعامل ساینا برای سهامداران/ فروش ۱۳۰۰ تن محصول صادراتی در شش ماه

به گزارش بیدنا، عزت نژاد مدیرعامل شرکت ساینا در گفتگویی با اشاره به عملکرد شرکت ساینا در سالجاری گفت: بهترین دوره فروش محصولات پریمکس ماه های اخیر طی شده و حدود ۴۰۰ تن مایع ظرفشویی پریمکس فروش رفته که این عدد یک رکورد در حوزه فروش برند پریمکس محسوب می شود.
وی افزود: با ادامه روند فعلی پیش بینی می شود امسال حدود ۵ هزار تن از محصولات پریمکس به فروش برسد.
مدیرعامل ساینا با اشاره به اینکه محصول مشکین شوی پریمکس برای اولین بار روانه بازار شده است تصریح کرد: مایع شستشوی لباس های رنگی و نرم کننده سرخابی از جمله محصولات جدیدی است که به زودی به بازار خواهد آمد.
وی در مورد عملکرد شرکت ساینا در حوزه صادرات نیز گفت: فروش در خارج از کشور استمرار و افزایش داشته که نشان دهنده محقق شدن اهداف ساینا است.
عزت نژاد با بیان اینکه احیا برند پریمکس آغاز شده است ادامه داد: تلاش می کنیم برند پریمکس را در بازار قزاقستان معرفی و فروش آنرا تثبیت کنیم.
وی با بیان اینکه فروش ۳ میلیون دلار محصول صادراتی از اهداف اصلی صادراتی شرکت است ادامه داد: عملکرد شش ماهه نشان می دهد ۱۳۰۰ تن محصول صادراتی محقق شده است.
مدیرعامل ساینا با اشاره به دیگر برنامه شرکت طی ماه های پیش رو گفت: خرید برند گلی که از برندهای خوشنام قدیمی است به شرکت پاکسان پیشنهاد شده است.
عزت نژاد ادامه داد: بررسی های لازم برای بازسازی برند گلی بر اساس نیاز بازار انجام شده و طراحی جدید گلی نهایی شده است.
وی با بیان اینکه عملکرد شش ماهه شرکت ساینا بسیار درخشان بوده است ادامه داد: این عملکرد حاصل زحمات مجموعه کارگران و مدیران بوده و اگر با همین روند ۶ ماه اول پیش برویم و نقاط آسیب زا شناسایی و برطرف شود سود بالاتری نسبت به ارقام پیش بینی شده در شرکت ساینا محقق خواهد شد.
عزت نژاد در ادامه به اهمیت تبلیغات برای فروش محصولات اشاره کرد و گفت: برای فروش بیشتر تبلیغات به تنهایی کافی نیست و تداوم تامین محصول و حفظ کیفیت از عوامل مهم در فروش و برندسازی محسوب می شود.
وی در مورد راهکارهای شرکت ساینا برای بالا بردن فروش گفت: بازاریابی فروش متمرکز شده و از کادر فروش برتر شرکت به پخش قدردانی خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا